SandravdB schreef:Helaas geen stal die op slot kan, maar als het morgen er nog niet ligt krijgt ze een app dat ze pony op kan halen en dat ik anders als dat niet gebeurd pony wel kom brengen. Ik weet dat pony op plek waar ze terecht kan goed verzorgt zou worden dus dat scheelt.
Dan kun je denk ik wel fluiten naar je geld......

.. affijn de weken kabbelen door en de irritaties lopen bij mij en de andere klanten nog wat hoger op! Inmiddels had pk M een contract gekregen wat ze getekend retour had moeten doen..Dit deed ze achteraf bewust niet!
ik zeg nou vertrekken is prima maar het lijkt me wel zo netjes als je je opzegtermijn ( mnd) netjes voldoet.. hiermee haar nog matsend want normaal gesproken zeg je voor de eerste op betaal je je lopende mnd en heb je dan een mnd opzegtermijn!! Zij vertrok al in de lopende mnd! Pk M was dit zeker niet van plan en wilde gewoon vertrekken zonder te betalen!! Deze M had zich deze avond laten vergezellen door een naar later bleek jurylid ( A.) Deze mevrouw was schijnbaar meegekomen om mochten er problemen onstaan het labiele karakter van pk M te ondersteunen ( lees zich godsonbeschoft te gedragen en niet vies is bewust de lichamelijke confrontatie aan te gaan)! Nadat wij een poging hebben gedaan er om de tafel uit te komen is de boel compleet geëscaleerd met zeer nare gevolgen! Als ik ooit nog in deze situatie kom bedenk ik mij geen moment en bind t paard aan t eerste hek buiten de poort incl spullen! En het geld wat ik dan nog zou moeten krijgen is dan heel jammer als ik er maar vanaf Ben!! Dus ts lever pony en spullen af en neem je verlies!! Het is niet anders sommige mensen zijn zo ontzettend asociaal dat er eigenlijk maar 1 antwoord mogelijk is en dat is voor eigen rechter spelen en uiteindelijk krijg je nog de deksel op je neus ook!!