Minoes schreef:Het hele eieren eten is dat er gelogen wordt, en als ik ergens een pesthekel aan heb dan is het wel liegen.
Ik zie hem 1000 keer liever bij eerlijke mensen waarvan ik zeker weet dat hij voorlopig niet verkocht wordt en hij het goed krijgt. Die garantie heb ik nu absoluut niet, en die indruk werd eerst wel gewekt.
Mijn moeder baalt er ook behoorlijk van dat het op deze manier moet gaan.
Als ik deze hele situatie kende dan had ik hem niet aan hen verkocht, dus is het dwaling. Dat is het punt.
Daar kunnen jullie van vinden wat jullie willen, maar ook een koper hoort eerlijk te zijn.
Minoes schreef:En piepen om niks? Het is wel een dier uit vlees en bloed waar je om geeft. Als ik hem zelf verkoop weet ik tenminste waar hij terecht komt, en anders vinden we hem waarschijnlijk nooit meer terug.
Sorry hier spring ik toch even op in, als je zo veel om die pony geeft en 100% garantie wil dat ie goed terecht komt, waar was jij dan toen jou pony verkocht werd?
Ik weet niet wat voor anders je had of je op school of aan het werk was, maar het is ook heel makkelijk om in het weekend of in de avond af te spreken. Je spreekt toch sowieso af als je wel kan of ben ik nou gek? Ik snap dat het pijn doet hoor maar als ik in jou schoenen zou staan, de nieuwe eigenaren toen van mijn pony hebben mij zelf staan troosten omdat ik er zo veel verdriet om had, die hebben ook echt kunnen zien dat ik heel veel er om gaf. Ik zou ook nooit m'n pony verkopen na 1 keer kijken en al helemaal niet als ik niet kan het maar overlaten aan m'n vader ofzo..
Sorry maar je hebt geen poot om op te staan, je hebt geen bewijs dat ze hebben gelogen of wat dan ook, koop hem terug (je zal dan waarsch. wel veel meer betalen) of laat het los. Geloof me je doet jezelf er geen plezier mee om hier maanden of zelfs jaren mee te blijven zitten en je rot om te voelen, je veranderd er niks meer aan