Voorbeelden stalregels

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lauren186

Re: Voorbeelden stalregels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 23:50

Ik vind registratie wel erg zwaar klinken. Nu ben ik het volledig eens met het feit dat het geen attractiepark moet worden, maar strak als hierboven is denk ik ook niet nodig.

Wel lijkt het me belangrijk om te benadrukken dat regels er zijn om het voor iedereen plezierig te houden, en dat een kleine moeite daarin geen probleem hoeft te zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 09:12

De regel van -16 jarigen: ik(14), als eigenaar van mijn paard, ben echt wel eens in mijn eentje op stal. Eigenaren mogen ongeacht hun leeftijd(of iets realistischer: vanaf 11/12) onbegeleid bij hun paard. Vind ik dan. Er zijn zat jongeren die oplettend genoeg zijn om zelf naar hun paard te gaan.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 09:42

JoskaH schreef:
De regel van -16 jarigen: ik(14), als eigenaar van mijn paard, ben echt wel eens in mijn eentje op stal. Eigenaren mogen ongeacht hun leeftijd(of iets realistischer: vanaf 11/12) onbegeleid bij hun paard. Vind ik dan. Er zijn zat jongeren die oplettend genoeg zijn om zelf naar hun paard te gaan.

Mee eens, ik verzorg vanaf mijn 14e een paard, en dat gaat prima. 't zou niet te doen zijn als ik telkens een volwassen persoon zou mee moeten nemen.