Nare sfeer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 15:00

Creahorse schreef:
We hebben geleerd duidelijker onze "grenzen en regels" aan te geven omdat dit anno 2017 blijkbaar noodzakelijk is.
Jammer dat het zo moet want dit is niet hoe wij het graag zouden doen maar voor nu is alles opgelost en is de sfeer tot nu toe weer gewoon fijn.

Is toch heel normaal, je runt een bedrijf. En iets waar meerdere mensen bij betrokken zijn, heeft nu eenmaal regels nodig. Altijd al. Maar dat geeft toch niets? Ik snap dat "jammer dat het zo moet" niet zo goed. Jij bent de stalhoudster, jij bent degene die verhuurt en dus degene die bepaald wat de regels zijn. Dat moet gewoon duidelijk zijn voor de mensen die er staan, het is al eeuwen geleden bewezen dat mensen regels nodig hebben omdat het anders een paasei wordt. Maar die regels die jij opstelt betekenen niet dat je niet vriendschappelijk en gezellig met je pensiongasten om kunt gaan.

Froemel

Re: Nare sfeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 15:40

Regels horen inderdaad op een stal, met die regels kun je juist een fijnere sfeer creëren op stal. Als het de pensionklant niet bevalt, kan die vertrekken en komt er vast en zeker iemand voor terug.

Lauren186

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:06

Is het al verbeterd TS?

JMeinema

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 17:37

Ik ben ook benieuwd. Regels en structuur hoeven trouwens niet per se de sfeer te bederven, hoor. Iedereen houdt van duidelijkheid ;-)

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 08:50

kom op zeg als je niets te verbergen hebt , heb je ook geen bezwaar tegen een camera....bestolen worden is vervelender!

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 19:48

kwita schreef:
kom op zeg als je niets te verbergen hebt , heb je ook geen bezwaar tegen een camera....bestolen worden is vervelender!

Ik heb ook niks te verbergen, maar toch zou ik wel degelijk bezwaren hebben tegen camera's.
Als alles wat je doet op film gezet wordt vind ik dat echt niet fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 22:56

kwita schreef:

Het gaat niemand aan of ik wat te verbergen heb.
Dát is privacy.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 23:05

kwita schreef:

Ik kleedde me altijd om in de zadelkamer :+ Het toilethokje was piepklein en de auto werd gedoe. Ik zou het niet op prijs stellen als er een wildcamera in de zadelkamer hing, niemand hoeft per sé te weten wat voor ondergoed ik draag.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 15:15

Mariett schreef:
kwita schreef:

Ik kleedde me altijd om in de zadelkamer :+ Het toilethokje was piepklein en de auto werd gedoe. Ik zou het niet op prijs stellen als er een wildcamera in de zadelkamer hing, niemand hoeft per sé te weten wat voor ondergoed ik draag.

Dat ^ inderdaad. Of het feit dat mijn merrie van 1.70m echt wel een tik krijgt als dat nodig is, en ik dat ook liever niet op camera heb...?

Maris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:58

Mariett schreef:
kwita schreef:

+1

Ik doe dit idd ook altijd en zou dat ook niet bepaald prettig vinden :+