Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amoj schreef:Mooi dat je die van jou wel op gewicht houdt. Die van mij niet, maar er is inderdaad meer dan alleen voeding, dierenarts is er bij geweest en adviseerde dit, dan ga ik echt niet anders doen.
Pony loopt op haar einde.
De bakjes staan in de Voertonnen dus missen kan eigenlijk niet.
Ik hou het gewoon in de gaten, mocht het weer mis gaan ga ik iets anders zoeken. Snap dat het veel is maar dan moet er niet gezegd worden dat het prima is.
.
amoj schreef:Helaas ben ik de enige die er staat op moment...
Ik vind het best lastig om te vragen want wil geen ruzie of als een zeur over komen, maar met de prascend is het wel belangrijk dat dat goed gaat. Pony was ook best wel chagrijnig voor haar doen dus denk dat er gewoon niet gegeven is.
Twijfel of ik haar nu app of de volgende keer op let als ik weer heen ga... Het is nu Pasen natuurlijk maar het zit me niet lekker.
amoj schreef:Ik reageer pittig omdat de pony op haar einde loopt. Heel veel dingen eet ze niet. De SP is een van de weinige dingen die ze eet, ruwvoer neemt ze niet goed meer op dus ze moet het gewoon elke dag krijgen. Ik ga niet allerlei andere dingen proberen wat mij veel geld kost (madam eet het twee x en daar staat weer een volle zak). De SP helpt, dat eet ze, daar komt ze van aan wat hoognodig is. De stalhoudster heeft toen gezegd dat het geen probleem was, waarom moet ik dan veranderen?
De potjes aan de stal zijn een goed idee, ga ik naar kijken!
Alles staat bij elkaar in, in tonnen, naast haar eigen Voertonnen voor haar paarden, makkelijker kan het wat dat betreft niet...
Ik ga twee keer per week, vaker gaat niet lukken. Half uur rijden heen en half uur terug, ik red dat gewoon niet alle dagen. Ik heb voor all in gekozen omdat ik weinig tijd heb, betaal daar dus ook meer voor, ik vind niet dat ik dan alsnog elke dag heen moet... Dan kan ik net zo goed op een doe het zelf stal gaan staan.

GamblersCup schreef:Hier ga jij geen rustig gevoel bij krijgen, de dame in kwestie is duidelijk niet consequent met voeren en mijn ervaring met zulke mensen is: dat gaan ze ook nooit worden.
Nicje87 schreef:Wat vervelend TS. Ik zou er geen vertrouwen meer in hebben en ook geen vertrouwen erin hebben hoe ze zou handelen als er iets is.
Misschien een ander idee aangezien je zelf weinig tijd hebt, kan ze niet naar een soort rusthuis of ergens nog als weidemaatje haar laatste tijd doorslijten? Een vriendin van mij heeft bijvoorbeeld alledagen weidegang, verzorgd de paarden van jong tot oud. Wel betalen de eigenaren en blijven dus ook eigenaar maar is wel net over de grens bij Duitsland.
amoj schreef:Pony heeft cushing, snel hoefbevangen, 29 jaar, niet alle tanden meer, vreselijk kieskeurig... Ben benieuwd wat jij dan nog meer voor opties weet horsetopshop?
Het is niet 'zomaar een paard dik krijgen'...
Dagen van de week maakt niet zoveel uit want elke dag krijgt ze hetzelfde.
Dat de slobber gemaakt wordt is erg fijn en ik weet dat dat niet op alle stallen gedaan wordt, maar hier werd bij het eerste gesprek gezegd dat dit geen probleem was. Dan neem ik ook aan dat dit gebeurt, het is afgesproken en ik betaal er voor. Als het teveel moeite is dan mag dit gezegd worden maar verkas ik naar een andere stal, heb deze stal niet zomaar even gekozen.
Vergeten kan inderdaad, vind ik voor een x ook niet erg maar twee dagen van de vijf niet geven, is wel heel veel. Het is vast geen onwil maar ga het nu beter in de gaten houden.
Onali schreef:Ben ik nou zo egoïstisch dat ik zou zeggen, laat het dier toch inslapen?