Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar ik snap wel waarom je het wilt. Ik zou (als klant zijnde) vragen of 2 uur ook goed was. Ik kan me er namelijk prima in vinden. Bij ons was het ook altijd zo dat zondags je pas na 12 uur mocht komen.
). Al helemaal voor de prijs die ze betalen zouden ze eigenlijk dagelijks je hele erf moeten vegen... 
Lieke schreef:Op zich is laat openen best redelijk op bepaalde dagen, mits dit ruim van tevoren is aangegeven. Een paar dagen van tevoren is echt te laat.
Verder denk dat je vooral duidelijo moet communiceren wat je verwacht en wat je regels zijn. Dan kun je daarna mensen er ook goed op aanspreken.
IHN schreef:jiperdepip schreef:Ik vind de tijden met paas echt onzin , ze zitten niet bij je aan tafel en ik neem aan dat ze gewoon hun ding doen . dat jij je aan meerdere dingen stoort heeft in mijn ogen niets te maken met het bedrag wat ze betalen . Ik snap goed dat je niet altijd je pensionklanten om je heen wilt maar je moet niet op alle slakkenzout strooien .
Heb jij er nu echt zon last van al zouden ze er zijn als jij aan je paas tafel zit ? of is dat meer jou gevoel ?
Meer mijn gevoel. Ook omdat ik elk moment naar buiten geroepen kan worden. Laatst bijv. Was ik aan de telefoon en kreeg ik appje: ben je thuis? Ik reageerde niet gelijk en 2 minuten later: halloooo kun je naar buiten komen? Ik ben in stal. Dus ik geergerd naar buiten met de woorden: ik zat aan de telefoon. Krijg ik terug: nietes ik zag dat je online was. Dat gebeurt niet altijd maar de wetenschap dat het kan gebeuren geeft mij al onrust. Daarbij willen ze niet dat wanneer ze met de paarden bezig zijn de kinderen over de oprit rennen. Mijn kinderen kunnen daar wel mee leven, maar het geeft bijv. regelmatig strubbelingen als de kinderen hier vriendinnetjes hebben...dan worden ze van het hooi gestuurd, gaan ze naar buiten skeeleren op de oprit en moeten ze vervolgens daar weg omdat de paarden schrikken van de skeelers...op het gras gaat het niet en op de straat wil ik ze niet dus kunnen ze dan niet skeeleren. Als met pasen ook mijn neefjes en nichtjes hier zijn heb ik gewoon geen zin om de kinderen in de gaten te houden. En speelt dan ook wel een beetje mijn ergernis mee van de bijrijdster die ineens s morgens vroeg in stal staat terwijl ik juist nog had gezegd een paar dagen geen mensen heerlijk te vinden. Ze komt normaal alleen de donderdag mee met eigenaresse en nu ineens elke dag. Dat is eigenlijk dus nest beetje kinderachtig van mij maar komt denk ik ook dat ik het gevoel heb al zoveel water bij de wijn te doen en het nu gewoon ook een keer klaar is.
Popke schreef:Hoezo te laat? Het is geen stal maar een prive van iemand waar diegene hun paard voor een prikkie mag zetten.
Ts past zich al behoorlijk aan en de kids kunnen ook hun gang niet gaan.
Als je als paardeneigenaar weet dat je bij iemand privé staat dan mag je het toch ook wel normaal vinden als TS met Pasen een familiegebeuren heeft en daarbij de volledige vrijheid over haar privé en terrein heeft zonder enige bezoekers van buitenaf?
wennen de paarden vanzelf aan. IHN schreef:Meer mijn gevoel. Ook omdat ik elk moment naar buiten geroepen kan worden. Laatst bijv. Was ik aan de telefoon en kreeg ik appje: ben je thuis? Ik reageerde niet gelijk en 2 minuten later: halloooo kun je naar buiten komen? Ik ben in stal. Dus ik geergerd naar buiten met de woorden: ik zat aan de telefoon. Krijg ik terug: nietes ik zag dat je online was. Dat gebeurt niet altijd maar de wetenschap dat het kan gebeuren geeft mij al onrust. Daarbij willen ze niet dat wanneer ze met de paarden bezig zijn de kinderen over de oprit rennen. Mijn kinderen kunnen daar wel mee leven, maar het geeft bijv. regelmatig strubbelingen als de kinderen hier vriendinnetjes hebben...dan worden ze van het hooi gestuurd, gaan ze naar buiten skeeleren op de oprit en moeten ze vervolgens daar weg omdat de paarden schrikken van de skeelers...op het gras gaat het niet en op de straat wil ik ze niet dus kunnen ze dan niet skeeleren. Als met pasen ook mijn neefjes en nichtjes hier zijn heb ik gewoon geen zin om de kinderen in de gaten te houden. En speelt dan ook wel een beetje mijn ergernis mee van de bijrijdster die ineens s morgens vroeg in stal staat terwijl ik juist nog had gezegd een paar dagen geen mensen heerlijk te vinden. Ze komt normaal alleen de donderdag mee met eigenaresse en nu ineens elke dag. Dat is eigenlijk dus nest beetje kinderachtig van mij maar komt denk ik ook dat ik het gevoel heb al zoveel water bij de wijn te doen en het nu gewoon ook een keer klaar is.
IHN schreef:En Senna en Bruintje (en wie het ook zei en ik nu vergeet). Idd...vanuit mijn ergernis ga ik nu ineens stampen..dat heb ik wel vaker....heel lang alles slikken en dan baf....ik wist ook idd wel langer dat mijn fam. kwam en had me anders gewoon aangepast, maar vooral het feit dat er dus idd bijrijder stond met haar familie terwijl ik had aangegeven dat ik paar dagen rust heerlijk vond en er niks over gezegd is was voor mij een beetje de druppel. En voornamelijk dat ze dus ook nog dan zonder overleg anderen opdracht geven te voeren. Idd maar leren om duidelijker te zijn...zucht..