Hielp wel! 2de keer glansrijk geslaagd! Examinator wilde eigenlijk bij de manege achteruit inparkeren, speciaal voor mij als paarden meisje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_lotteeee schreef:Ik had wel echt een top rijinstructeur.
Zelf is hij ook examinator, misschien dat het heeft meegespeeld, extra oplettend en streng was hij zeker.
guppekop schreef:Tweede keer gezakt omdat ik te snel terug schakelde, ik ging van 5, naar 4, naar 3, naar 1. Volgens examinator moest je gewoon net zo lang in 5 blijven tot je stil staat of hij groen wordt en dan pas schakelen.
Bloemetje75 schreef:Polly, dan mag ik vast tig keer uitstappen en nog eens naar voren? Op examen is het bij uitstappen dat je niet meer naar voren mag maar alleen naar achter. En dan kan ik vast iets op de grond leggen tot waar mijn wiel vd aanhanger ongeveer moet komen zodat ik het in mijn spiegeltje zie.
Jessix schreef:Fijn te lezen dat meer mensen de lessen toch verdeeld hebben over meerdere dagen. Ik zelf zie erg op veel uur achter elkaar in de auto en dan nog afrijden. Ook omdat ik lichamelijk dan erg stijf en ongemakkelijk wordt..
En de prijs is nog steeds een drempel... Maar ja, ik wil het toch wel graag een keer halen.
Varekaj schreef:Wij moeten alleen maar 50m recht achteruit kunnen rijden binnen 3,5 minuut, dan een stukje achteruit rijden en in een S-bocht inparkeren op max. 30cm van de stoeprand en 30cm van de loskade binnen 8,5 minuut en dan af- en aankoppelen binnen 10 minuten? Je moet loskopelen, auto wegrijden, terug naar achter, in een S-bochtje ervoor parkeren en aankoppelen. Als je hiervoor slaagt mag je het weggedeelte afleggen.