Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Diablo schreef:LadyMadonna schreef:Onhandig misschien, maar ik denk dat 80% van de bokkers geen koopcontract heeft.... @kalab
En dan hoop je dat het goed gaat, wat in de meeste gevallen ook zo is. En dan heb je geluk.
Gaat het fout, zoals in dit geval, dan moet je op de blaren zitten.
Debbie00 schreef:In je profiel heb je 2 shetlanders. Had je die beide bij de boer staan? En heeft hij ook het paspoort van de andere shet? (Lola)
Brainless schreef:Een duplicaat paspoort gaat per stuk al veel meer kosten dan 160E.....
Zij gaan eerste de laatst bekende eigenaar aanschrijven of degene het paspoort nog heeft en of het klopt dat het paard verkocht is.
Als degene aangeeft dat het paard niet verkocht is... dan krijg jij geen vervangend paspoort.

Jennyj01 schreef:Maar wat een gedoe allemaal. Slik je trots in, betaal die €160 en haal je paspoorten op.
GamblersCup schreef:Inderdaad, de paspoorten horen bij de ponies te zijn. En daarbij komt dat die paspoorten niet van hem zijn, maar van jou. Ik zou zelf gewoon naar de politie stappen want dat is diefstal.
JoyCiej007 schreef:GamblersCup schreef:Inderdaad, de paspoorten horen bij de ponies te zijn. En daarbij komt dat die paspoorten niet van hem zijn, maar van jou. Ik zou zelf gewoon naar de politie stappen want dat is diefstal.
Nee.
Hij houdt ze achter. Ze waren al in zijn bezit, hij was houder van de paspoorten.
Dan spreek je niet van mogelijk diefstal, maar een mogelijke vorm van verduistering.