Met behulp van de VZTD zijn we op een voorstel uitgekomen waar we het beiden mee eens konden zijn om de overeenkomst te ontbinden.
In het voorstel stond eigenlijk dat ze het geld moest overmaken, maar ze gaf aan het liever contant te willen betalen.
Om het zo snel mogelijk achter de rug te hebben heb ik vandaag de zadels terug gebracht naar Westeind ruitersport. Als zij de zadels zou ophalen zou ik afhankelijk zijn van wanneer zij in de buurt zou komen, en omdat mijn ervaring is dat zij haar afspraken niet echt na komt leek het mij dan het snelste als ik de zadels terug zou brengen/ het geld zou komen halen.
Gelukkig is dit verhaal dus, met behulp van de VZTD, nog voor de kerst afgesloten! Kunnen we nu eindelijk verder gaan met het zoeken naar/ bestellen van nieuwe zadels en hopelijk op een goede manier het nieuwe jaar in gaan!
De VZTD kan ik dan weer wel van harte aanbevelen mocht je wel een geschil hebben. Top hoe hun voor mij bemiddeld hebben! Zonder de VZTD had ik nu nog steeds zonder communicatie tussen westeind en mij gezeten, met 2 slechte zadels waarvan er 1 zelfs zo scheef is dat het nooit op geen enkel paard meer mag liggen..
Laatst bijgewerkt door SayaJones op 27-12-16 09:55, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Waarschuwing verwijderd, is niet toegestaan op Bokt