Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Gentlegiant schreef:Ja dat vonden ze want dan had ik n paard om te rijden
Laten het niet zo zijn dat ik d'r toen 22 op stal had staan plus dat wij paarden doen africhten/corrigeren
Dan ga ik dat toch niet gratis doen om een of ander (banketstaaf) verhaal want t kwam op mij niet over of t echt was en nog altijd niet
Heb ze toen aangeboden dat de merrie hier wel op de wei mocht voor 50€ per maand tussen t jong spul
Maar dat vonden ze te duur
Baal d'r van dat ik t niet terug kan vinden kan t me wel nog voor de geest halen
Anoniem schreef:PTB schreef:Het paard zou maar wat krijgen vraag me af hoe ze dat dan doen...
Waarschijnlijk wachten tot het winter is, zodat de winter-huurder het oplost..![]()
Ik hoop oprecht dat zulke advertenties geen stand houden of dat er iig een onwetende mensen op af komen..
Leuke constructie, geen kosten en wel een gratis beleerd paard er voor terug.
pien_2010 schreef:Hierbij het dringende verzoek om enkel op de vraag in te gaan van TS. Het is niet de bedoeling om hier advertenties te bespreken waar deze dan ook geplaatst zijn. Zodra dit wel gebeurt zullen we de posten moeten verwijderen c.q. topic moeten sluiten. Dat is de reden dat een aantal posts zijn aangepast om teveel inhoudelijk bespreking en daardoor herkenbaarheid van de advertentie tegen te gaan daar dit niet toegestaan is op Bokt..