Trailers in woonwijk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Trailers in woonwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 16:39

En dat een verzekering voor eigen gebruik anders is dan een verzekering bij verhuur........

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 17:34

Jajaja.... Dat weet ik er zijn zoveel regels. ;) Echter gaat het hier om de plek waar ik kan stallen de rest regel ik zelf wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 18:03

060606 schreef:
Jajaja.... Dat weet ik er zijn zoveel regels. ;) Echter gaat het hier om de plek waar ik kan stallen de rest regel ik zelf wel..

Nou dat is heel simpel, eigen terrein of trailer stalling. Woonwijk mag niet zoals je zelf had kunnen opzoeken bij jou gemeente

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:25

Anoniem schreef:
060606 schreef:

Nou dat is heel simpel, eigen terrein of trailer stalling. Woonwijk mag niet zoals je zelf had kunnen opzoeken bij jou gemeente

:j Ja, trailers horen niet in een woonwijk. Misschien in je eigen voortuin een parkeerplaats maken? Ben je er al 1 kwijt ;)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:28

Santos_05 schreef:
Anoniem schreef:

:j Ja, trailers horen niet in een woonwijk. Misschien in je eigen voortuin een parkeerplaats maken? Ben je er al 1 kwijt ;)

Dat mag in 99% van de gemeentes ook niet langer dan 3 dagen.

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:49

Tja.... dan wordt het toch echt stalling....of verhuizen :Y)

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 21:31

Anoniem schreef:
060606 schreef:

Er mogen wel meer dingen niet en als je veel reacties leest hebben wel meer mensen het toch wel. Soms zijn de regels te omzeilen of mag het op de een of andere manier toch wel als de overlast mee valt. Ik ga dus hetzelfde proberen als wat ik in een paar reacties heb gelezen.. Zie wel of het lukt of niet!

Op mijn eigen erf gaat niet alles is omheind met stenen muur voor mijn honden.

Ik vind wel een oplossing. In ieder geval bedankt voor het mee denken iedereen!