Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Brainless schreef:piezze schreef:Geloof mij dat als de nood aan de man is het lenen van een trailer hartstikke lastig is. Je beste vrienden laten je nog vallen want een paard met koliek slaat een trailer gerust aan gort van de pijn . Mijn motto in deze wereld is dat je jezelf waar mogelijk moet kunnen redden en niet afhankelijk zijn van de grillen van een ander.
Gelukkig is mijn motto en die van mijn vrienden anders.
Wij helpen elkaar altijd als er wat is, en rijden voor elkaar als dit nodig is.
Ga ik vlas halen, doe ik een belletje of ik mss ook wat voor een ander mee kan nemen.
Mij bellen ze ook op als ze bij de voerman staan of ik nog een zak voer moet hebben.
Doen samen met de paardentandarts, osteopaat, entingen enz.
bruintje123 schreef:Totdat je met je hulp wel met onbetaalde schade zit.
Toen was mijn samen voorbij.
Emi_6 schreef:Ook wij hebben een trailer!
Ik zou wel een trailer kopen het is 1 malig dat je een bedrag uitgeeft aan zo'n ding!
Op moment van nood wil je niet afhankelijk zijn van een ander. Een eigen trailer geeft dan gewoon veel meer rust.
Citaat:Aldoende leert men in deze maatschappij waar een ander blijkbaar wel moet sparen en de niet spaarders maar vinden dat lenen vanzelfsprekend is. En schade maar gewoon is.
bruintje123 schreef:@cissy
Maar een ander moet er ook voor werken en sparen. Niemand heeft doorgaans.
cissy schreef:bruintje123 schreef:@cissy
Maar een ander moet er ook voor werken en sparen. Niemand heeft doorgaans.
Dat bedoel ik ook. Er werd iets te makkelijk gezegd dat het beter was om wel zelf een trailer te hebben want dan heb je rust als je onverhoopt toch weg moet.
Alleen hoort daar dus nog eea bij zoals Brainless al aangaf.

Brainless schreef:piezze schreef:Geloof mij dat als de nood aan de man is het lenen van een trailer hartstikke lastig is. Je beste vrienden laten je nog vallen want een paard met koliek slaat een trailer gerust aan gort van de pijn . Mijn motto in deze wereld is dat je jezelf waar mogelijk moet kunnen redden en niet afhankelijk zijn van de grillen van een ander.
Gelukkig is mijn motto en die van mijn vrienden anders.
Wij helpen elkaar altijd als er wat is, en rijden voor elkaar als dit nodig is.
Ga ik vlas halen, doe ik een belletje of ik mss ook wat voor een ander mee kan nemen.
Mij bellen ze ook op als ze bij de voerman staan of ik nog een zak voer moet hebben.
Doen samen met de paardentandarts, osteopaat, entingen enz.
bruintje123 schreef:Sizzle.
Maar dan ben je eindelijk vanuit je werk bij je paard kun je nog een extra half uur op die ander die wil helpen wachten.