[WIP] Trailer opknappen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 14:22

En weer een stap verder! Alle zijkanten zijn nu voor de eerste keer in de lak gezet, binnenkant nog een laatste keer gewit en dus kan ik de trapbescherming gaan bestellen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals je ziet de zijkant van het deurtje nog niet gedaan, deze moet nog beter drogen. Maar het begint nu toch echt ergens op te lijken!! *\o/* *\o/*

PreHungaro

Re: [WIP] Trailer opknappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:22

Hee wat leuk, ik ben mijn trailer ook aan het opknappen. Die van mij is polyester dus dat werkt net weer wat anders. Hiervoor een vrachtwagen gehad die we ook helemaal hebben opgeknapt!

Die van jou begint er al keurig uit te zien hoor. Ben benieuwd hoe de binnenkant er straks uitziet als de trapbescherming is gemonteerd. Ik hou dit topic zeker in de gaten!

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:27

Waar bestel jij je trapbescherming?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:31

Hij word al erg mooi!

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 22:31

Dankjewel Keeyzie, wat leuk dat je ook een trailer aan het opknappen bent, polyester vraagt inderdaad andere werkzaamheden maar ook erg leuk! Succes!

Trysteffie, ik heb de trapbescherming bij rubberwinkel besteld, daarbij een pot bison kit universal besteld en een kwast. Ik bestelde 2 meter, dit in het verlengde door de helft gesneden met een stanleymes, vervolgens ontvet en ingesmeerd met bison kit en tegen de wand geplakt. Daarna nog extra bevestigd met schroefjes.

Dankjewel Nikki, hierbij een update van vandaag:

Afbeelding
before..

Afbeelding
beschermlaag rubber aan de zijkanten.. (bison rubber seal)

Afbeelding
En helaas een wat donkere foto van het eindresultaat, ook de vloer helemaal bij langs met de bison rubber seal. Morgen het ijzerwerk afverven, deurtje erin en dan moet de buitenkant ook nog 1 maal in de lak, en dan mijn logo erop :) :)

Groetjes! <3

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-16 10:39

Voor-na
Afbeelding Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 11:32

Dat ziet er goed uit zeg! :D

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 17:08

Michelle, ik hoop dat jullie trailer helemaal afgekit word met ammoniakbestendige kit??? Anders lost het straks echt op!!! Ook de rubber bizon wat jullie erin hebben gedaan , is dat wel paardenurine bestendig??? Anders denk je straks onterecht dat je hout beschermd is en blijkt het niet zo te zijn ;(
Verder hebben jullie zo te zien keihard gewerkt, hij is al erg mooi geworden hoor, maar zoals al eerder aangegeven, laat aub wel je bodem goed controleren voordat je ermee op weg gaat ;)

cheyenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:49

Leuk topic om te volgen ook! Ik heb nu zelf ook inspiratie!

Nsky86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 11:03

goed om te zien zeg, ik ga binnenkort ook beginnen met eenzelfde project. 'pimp my trailer' .

Ben ook wel benieuwd of die rubber bizon paardenurine bestendigd is

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 11:25

Jammer dat de foto's weg zijn. Ik heb een tijd geleden ook een ouwe trailer op de kop getikt, en ben benieuwd naar jouw foto's. Het enige wat niet ok is, dat is het hout rondom het deurtje en het dakluik dat lekt. De rest was al gerenoveerd.