Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

MelissaV schreef:Mijn B pony staat ook gewoon in onze 2 paards trailer, hij kan qua schoft onder de stang door maar zit met zijn hoofd boven de stang. Die binden we dus gewoon kort vast zodat hij met zijn hoofd niet naar beneden kan. Nooit problemen mee gehad.
Neem aan dat de A pony ook wel met zijn hoofd boven de stang uitkomt, gewoon ergens bovenin vast binden of aan 2 kanten zodat hij niet met zijn hoofd onder de stang door kan, dan is er niks aan de hand.

smurffie schreef:strobaaltjes in een tweepaards geklemd kunnen er met heel veel moeite in en uit (stang los, baal ertussen, stang dicht) die kunnen echt niet vallen. Los of strak vastgebonden in een trailer vind ik levens gevaarlijk

easygoing schreef:MelissaV schreef:Mijn B pony staat ook gewoon in onze 2 paards trailer, hij kan qua schoft onder de stang door maar zit met zijn hoofd boven de stang. Die binden we dus gewoon kort vast zodat hij met zijn hoofd niet naar beneden kan. Nooit problemen mee gehad.
Neem aan dat de A pony ook wel met zijn hoofd boven de stang uitkomt, gewoon ergens bovenin vast binden of aan 2 kanten zodat hij niet met zijn hoofd onder de stang door kan, dan is er niks aan de hand.
Oei dat lijkt me dus doodeng.
Paardje met zn hoofd hoog vastgebonden en bij een noodstop zn nek breken omdat zn lijf onder de stang doorschuift maar het hoofdje erboven blijft hangen brrrr.
Balen hooi ook echt slecht idee.
Buiten dat ze idd om kunnen vallen wil ik er ook niet aan denken dat paardjelief met het beentje achter de strotouwtjes blijft hangen.