Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
tiwi1969 schreef:Als de verkoper het pakket niet aanneemt krijg jij geen geld en bij jij de voorgeschoten verzend- en rembourskosten kwijt.
Het pakket wordt dan wel weer bij jou terug bezorgd en dan heb jij het hoofdstel (wat je niet wil) weer.
Ik zou het in een grote envelop doen en ongefrankeerd in de bus van PostNL doen. Dan krijgt de verkoper er een kaartje bij (of de postbode aan de deur) dat ze de verzendkosten moet betalen om de envelop te krijgen.
Wammes1988 schreef:Heb je de doos/enveloppe nog waar het in aangekomen is? Zo ja dan gewoon terug stoppen en retour afzender.
Namelijk €3.50 voor een brievenbus pakketje (traceerbaar en 0-2kg).
Yvank_ schreef:Hoezo? Briefpost kan tegenwoordig ook met track en trace hoor net als pakketje. voor 3,95 wordt het opgestuurd als briefpakketje en krijg je gewoon een code om te volgen.
Nina1999 schreef:Ik heb reactie:
Ik kan niet bewijzen dat de steentjes misten toen ik het open maakte. Ze gaat niet akkoord. Of ik betaal 24€, of ik stuur het terug op mijn kosten, of ik breng het (naar gelderland vanuit zeeland) of ik doe niks en dat gaat zij aangifte doen.