Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Hij vind dat ik achterbaks bezig ben geweest door achter zijn rug om een andere stal te zoeken, terwijl de andere klanten dat ook hebben gedaan.
Citaat:Ik zat altijd gezellig een bakje thee te drinken overdag met hem en er werd altijd vrolijk tegen elkaar gekletst en gelachen.
Kore23 schreef:Wij hebben met zijn drieën netjes verteld dat we een andere stal hadden gevonden en de datum verteld dat we zouden vertrekken. Dit was ok. Ook gezegd dat het niks persoonlijks was, maar gewoon een beter besluit voor de paarden. Ook dit begreep hij.
Op het moment dat ik begon over het stalgeld werd hij boos en zelfs agressief.
Ik besloot het af te laten koelen en er later op terug gekomen. Enkele dagen later ben ik daarop terug gekomen en een dag leger weer omdat hij bij zijn standpunt bleef.
FriesWytske schreef:Kore23 schreef:Wij hebben met zijn drieën netjes verteld dat we een andere stal hadden gevonden en de datum verteld dat we zouden vertrekken. Dit was ok. Ook gezegd dat het niks persoonlijks was, maar gewoon een beter besluit voor de paarden. Ook dit begreep hij.
Op het moment dat ik begon over het stalgeld werd hij boos en zelfs agressief.
Ik besloot het af te laten koelen en er later op terug gekomen. Enkele dagen later ben ik daarop terug gekomen en een dag leger weer omdat hij bij zijn standpunt bleef.
En daar staat dus duidelijk dat jullie het pas vertelden nadat jullie een andere stal hadden gevonden. Kan me heel goed voorstellen dat de staleigenaar dat overdondert heeft en daarom gezegd dat het okë was. En ja, snap ook dat hij boos is, omdat jij dan ineens je geld terug wilt. Maar dan ook nog even gaan dreigen dat als hij het geld niet terug geeft, jij zijn naam op het internet gooit. Kan me heel goed voorstellen dat hij nu woest op je is. Eerst lief en aardig zijn en als je je zin niet krijgt, gaan dreigen. Heb nog steeds het vermoeden dat hier heel wat anders speelt. En dat jij maar de helft van het verhaal verteld. Zodat jij in het goede daglicht staat en hij in het slechte daglicht.
FriesWytske schreef:Ik vind dat niet normaal, cowgirl. Ik vind het normaal dat je vooraf zegt dat je op zoek gaat naar een andere stal.