Sure_lee schreef:Ja, dat vinden wij ook heel raar. Zou ik toch al bij poging 3 hebben gedaan... Zeker omdat ze gewoon nog 2 van die systemen hadden liggen... Laat het duidelijk zijn dat we na dit verhaal nooooooit meer naar deze 2 bedrijven gaan voor wat dan ook!
Ik vind al dat je erg veel geduld hebt. Hadden ze bij mij niet moeten flikken!
Service is nog een ding maar als je het niet weet, zeg dat dan gewoon.
Ik heb dat ook eens meegemaakt. Klant kon exact laten zien wat zijn klacht was. Ik ben zeker vijf of zes keer terug geweest voordat ik gevonden had wat het was. Ik heb toen ook gezegd dat ik geen idee had waar het vandaan kwam, maar dat het er wel uit moest komen.
Toen ik dat ontdekt had, was het volkomen duidelijk maar eerlijk is eerlijk, in de 10 jaar dat ik voor dat bedrijf gewerkt heb, is dit precies een keer voorgekomen! Geen van mijn 120 collega's had het ooit meegemaakt, noch onze technische ondersteuning. Heb ik weer!