zij heeft ze op stal gelegd, toch helemaal niet bij dat kind op het hoofd... Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
zij heeft ze op stal gelegd, toch helemaal niet bij dat kind op het hoofd... Billy schreef:winkeltje beginnen knollentuin
WildWings schreef:0000 schreef:Je kunt helemaal geen aangifte doen want de spullen zijn niet gestolen...je hebt ze daar immers zelf neergelegd.
Mijn spullen liggen ook op stal... als de stalhouder dan ineens besluit ze weg te geven, is het dan geen diefstal?
Zoe_97 schreef:tuurlijk is het wel diefstalzij heeft ze op stal gelegd, toch helemaal niet bij dat kind op het hoofd...
Nee ik vind dat de stalhoudster niet helemaal correct heeft gehandeld maar aangifte doen vind ik wel erg drastisch. Dan krijgen ze denk ik pas echt ruzie. Behalve als het hier om een cap van een paar honderd euro gaat zou ik het gewoon nog eens vriendelijk vragen en als dat niet helpt gwn laten rusten.. Zoe_97 schreef:mensen, TS heeft aangegeven dat het zelfs buiten ergens neer gelegd kon worden omdat ze geen moment vonden beiden te kunnen... maar als de staleigenaar dit niet wil is nietdat TS geen oplossingen zoekt..
knollentuin schreef:Op een gegeven moment wel ja, als iemand niet op komt halen na meerdere keren afspreken of gewoon niet meer komt gaat t op de hoop : wie wil het nog?
En daarna gaat t naar de gemeente stort.
Echt waar je wil niet weten hoeveel mensen achter laten. Volledige gevulde poetskisten, zadels echt alles!!!
Zoe_97 schreef:knollentuin schreef:Op een gegeven moment wel ja, als iemand niet op komt halen na meerdere keren afspreken of gewoon niet meer komt gaat t op de hoop : wie wil het nog?
Echt waar je wil niet weten hoeveel mensen achter laten. Volledige gevulde poetskisten, zadels echt alles!!!
maar ik neem aan dat jij dan niet weigert het buiten ergens te droppen als de eigenaar dit als oplossing bied voor geen tijd om ophalen?
Cioccolato schreef:Zoe_97 schreef:mensen, TS heeft aangegeven dat het zelfs buiten ergens neer gelegd kon worden omdat ze geen moment vonden beiden te kunnen... maar als de staleigenaar dit niet wil is nietdat TS geen oplossingen zoekt..
Het is vrij logisch dat je iemand niet op je terrein wil hebben als er niemand is. Helemaal niet als diegene werk opzegt via de telefoon..
Zoe_97 schreef:knollentuin schreef:Op een gegeven moment wel ja, als iemand niet op komt halen na meerdere keren afspreken of gewoon niet meer komt gaat t op de hoop : wie wil het nog?
maar ik neem aan dat jij dan niet weigert het buiten ergens te droppen als de eigenaar dit als oplossing bied voor geen tijd om ophalen?
[/quote]Polly schreef:Ik vind weggeven niet netjes maar ik kan me ook wel in de stalhouder vinden eigenlijk, als dit al loopt vanaf december...
Zoe_97 schreef:maar knollentuin, ik neem aan dat jij het niet weggeeft als mensen wel enkele keren vragen een afspraakt te maken of het zelfs gewoon buiten te leggen, maar jij dat niet wilde?