Die is aangepast naar:
Naam: Tazz Mania (Tessa)
Leeftijd : 14
Geslacht : Merrie
Stokmaat: +- 1,68m
Niveau : Onderling L1
Afstammeling: Vader Elmero B (Vadersvader G. Ramiro Z.) Moeder Karin (Moedersvader Walser)
http://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/1637522 Ik heb Tazz gekocht in 2004, en helaas zal ik haar nu moeten verkopen.
hoeft er voor mij niet in te staanTazz is een lief, sensibel paard, dat vertrouwen en duidelijkheid nodig heeft.
paard is niet geschikt voor beginners, omdat ze zeer werklustig en leergierig is.Ze spiegelt erg goed(
kun je wat mij betreft ook weglaten), en is erg werklustig en leergierig.
Ik zoek voor haar een ervaren persoon die het leuk zou vinden om met haar aan het werk te gaan.
Heb je dan al in de eerste zin gezegdTevens is ze zeer geschikt om een buitenrit mee te rijden en een sprongetje te doen, en zij houdt van grondwerk.
Mag blijven staanHelaas weeft ze wel in haar stal, maar hier is goed mee om te gaan door haar voldoende af te lijden.
Paard heeft een beperking (weven), dit is prima op te lossen door voldoende afleidingGraag wil ik de volgende eigenaar vragen mij eens in de zoveel tijd op de hoogte te houden, en misschien een bezoekje te mogen maken.
Mag je weg laten. Kun je in het gesprek zelf zeggen met een koperVoor verdere informatie graag contact opnemen met mij via een privebericht/e-mail.