Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Charissje schreef:Aan allen..
Vandaag een telefoontje gekregen van meneer Kool.
Kunnen we tot een oplossing komen?
Nee, naar mijn mening kunnen we dat niet..
Aan de messenger onder ons;
Thnx voor de moeite, volgende keer kan ik het ook zonder jou. Feit is namelijk dat er al een brief klaar lag om gemaild te worden.

Peelie schreef:Ik vind ook niet dat de ts opgelicht is, ze had misschien meer research moeten doen naar deze zadelmaker, dan Had ze meer dan voldoende slechte en eerstehand recenties gevonden.
Gewoon je verlies nemen en opzoek naar een andere zadelmaker.
Daks schreef:En hier in het groene hart alleen maar positieve.
Het is bij iedereen verschillend.
TS opgelicht ben je zeker niet.
Maar waarom gooi jij nu de deur dicht?
Je gooit john wel kwaad op het internet maar om het hem op te laten lossen wil je niet.
Ik vind wel dat je hem een kans moet geven.
Daks schreef:TS weet niet voor 100% zeker dat het door het zadel komt omdat er geen derde bij is geweest.
Daarbij kunnen rugproblemenoveral vandaan komen.
TS heeft het over oplichting en dat is hier niet aan de orde.
En ja wat heeft het nut van dit topic als je gelijk de deur dicht gooit?
Je de zadelmaker de kans niet geeft het wel op te lossen ook al is dat naar aanleiding van dit topic?

Daks schreef:TS weet niet voor 100% zeker dat het door het zadel komt omdat er geen derde bij is geweest.
Daarbij kunnen rugproblemenoveral vandaan komen.
TS heeft het over oplichting en dat is hier niet aan de orde.
En ja wat heeft het nut van dit topic als je gelijk de deur dicht gooit?
Je de zadelmaker de kans niet geeft het wel op te lossen ook al is dat naar aanleiding van dit topic?
. Bambino schreef:Verder geen ervaring met de betreffende zadel maker en ook niet met de TS
Maar waarom wordt hier door iedereen direct uitgegaan van slecht passend zadel?
Er is ook nog een nieuwe ruiter die met een paard met goed passend zadel begint te trainen en na half jaar is hele rug bespiering weg, kan dit niet aan de wijze van training en rijden liggen?
Als ik soms zie hoe sommige paarden er jaar na verkoop uitzien op rijtechnisch gebied![]()
.