Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
IVAANAA__ schreef:zo vandaag na een uur bellen bij de directeur uitgekomen van hippozorg. hij vond de zaak zeer slordig hoe ik behandeld werd. hik gaat de zaak onder hande nemen en zeker bekijken of het mogelijk is de benen uit te sluiten en de verdere verzekering door te zetten. we worden maandag gebeld hoe dit verder gaat.
echt een aanrader mijn verzekerings maatschappij
..duidelijke voorwaarden etc the complete package moos1984 schreef:In het jaar dat het paard 20 wordt, wordt de verzekering omgezet in een basisverzekering die alleen nog dood door een ongeval dekt met een max. verzekerde waarde van €1400.
.
Blue_moon schreef:Op mijn vorige stal moest ik mijn paard verplicht verzekeren bij Hippozorg. Sinds ik weg ben bij die stal heb ik het paard uit de verzekering gehaald bij hippo. Als ik het zo lees is dat een goede keus geweest. Zomaar zonder pardon je paard uit hun verzekering halen, wat belachelijk.
Ailill schreef:Vivat schreef:Dit verhaal komt mij zeer bekend voor, zelfde verzekering... Oplichters zijn het. Ik heb besloten wat ik normaal aan premie betaal op een spaarrekening te zetten hierom
Ik ken ook verhalen van mensen die meerdere paarden voor heel wat jaren verzekerd hadden, zodra de paarden een risicoleeftijd behaalden werden ze zonder pardon uit de polis gezet. . . daar betaal je dan jarenlang maandelijks een paar 100 voor.

studiemiep schreef:IVAANAA__ schreef:zo vandaag na een uur bellen bij de directeur uitgekomen van hippozorg. hij vond de zaak zeer slordig hoe ik behandeld werd. hik gaat de zaak onder hande nemen en zeker bekijken of het mogelijk is de benen uit te sluiten en de verdere verzekering door te zetten. we worden maandag gebeld hoe dit verder gaat.
Maar je hebt toch bijna niet aan de verzekering meer als de benen eruit gegooid worden..want daar zit het euvel toch?
Hier trouwens nog nooit 1 dier, pony/paard/hond oid verzekerd gehad in pak hem beet 15 jaar.
Ik ben rijk geworden aan wat ik uit heb gespaard aan premie![]()
echt een aanrader mijn verzekerings maatschappij
..duidelijke voorwaarden etc the complete package