Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
kwita schreef:ons paard had zichtbaar kanker en zou dus nooit meer doorverkocht kunnen worden, wij hebben de Kok gewoon zelf gebeld en een afspraak gemaakt hij heeft zelf het paard op gehaald.
Deze man was erg rustig met het paard en we kregen bericht toen het paard overleden was.
Ook na een verkeersongeluk bij bekenden heeft deze man het gewonde paard netjes behandeld en vervoerd.(weekend)
Natuurlijk kiest niemand met plezier voor deze weg maar als het netjes verloopt geeft het wel gemoedsrust!
8nnemiek schreef:Je kan KimD eens vragen, die woont in het zuiden en heeft ook een tijdje geleden een paard laten slachten meen ik.. Die weet misschien een slachter in de buurt..
Vroeger zat er een in Sittard, maar die is al heel lang dicht.
Verder gelukkig geen ervaring mee.

Lynn_Nikita schreef:Het makkelijkste zou ook zijn als iemand het paard op kwam halen en ik wist dat het rustig en goed zou gaan Helaas gaat dat niet en geef ik haar niet aan een vreemde mee. Ik wil zeker weten, hoe moeilijk voor mij ook, dat het rustig en netjes gebeurd
Lynn_Nikita schreef:jawel dat is ook een optie, maar wie kan dat dan doen?