Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
oomens schreef:XxDiandraxX schreef:Chintiar, dat willen ze nu dus voortaan wel doen. Mijn pleegvader is sinds een jaar geel lid meer, paard is nog steeds in zijn bezit maar op de site staat eigenaar onbekend. Wat ik dan nog het ergste vind is dat je daar wel 25euro voor betaald.
Is het niet heel logisch dat zij op hun site 'eigenaar onbekend' zetten? Van hun eigen leden moeten ze de gegevens hebben, al is het alleen maar vanwege het innen van de contributie.
Van een stamboek kun je niet verwachten dat ze de gegevens van iedereen die zich ooit heeft afgemeld up-to-date houden. Waarschijnlijk mogen ze i.v.m. privacy niet eens gegevens van niet-leden bewaren, en dus is het logisch dat ze - naar waarheid - invullen 'eigenaar onbekend'.
Tallie1979 schreef:Chiave schreef:Niet opsturen.![]()
Heb ik ook nooit gedaan.
Idem, ik zei ook het lidmaatschap op en ze hebben mij hetzelfde verzocht. Nooit gedaan, nooit meer wat van gehoord.

StalNollie schreef:En wat voor aantekening dan.
paspoort staat los van lidmaatschap dus ddaarover hoeft er niks van i het paspoort te staan

omdat ik geen vervoer heb.
anjaenrene schreef:Bij het KFPS moeten we het stamboekpapier afgeven bij opzegging. Hun houden het dan op het kantoor totdat iemand het paard weer aanmeld, die krijgt dan het papier met zijn naam erop. Het paspoort mag je houden. Ik zou zeggen, niet opsturen! Jij hebt het nodig bij controle. Laat ze het maar komen halen als het zo belangrijk is
Sinds wanneer heeft een lidmaatschap te maken met een op-naam-zetting?
)