Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

bigone schreef:Heb ts via pb een aantal tips gegeven, als ze zich daar aan houd kan er weinig verkeerd gaan. Mijn ervaring met verwijderde accounts op mp dat er meestal accounts verwijderd worden omdat er tips binnenkomen over malafide verkopers, zo makkelijk zijn die accounts niet te hacken en ze hacken echt geen account omdat je één paard te koop aanbied, voorzichtig zijn is nooit verkeerd.
Orchidee14 schreef:bigone schreef:Heb ts via pb een aantal tips gegeven, als ze zich daar aan houd kan er weinig verkeerd gaan. Mijn ervaring met verwijderde accounts op mp dat er meestal accounts verwijderd worden omdat er tips binnenkomen over malafide verkopers, zo makkelijk zijn die accounts niet te hacken en ze hacken echt geen account omdat je één paard te koop aanbied, voorzichtig zijn is nooit verkeerd.
Daar ben ik toch niet zo zeker van. Ik krijg bijna dagelijks mailtjes, zogenaamd van mp, als reactie op mijn advertentie. Ik heb alleen al maanden geen advertentie meer op mp staan. Ze komen al in mijn spambox binnen en ik verwijder ze ongeopend, maar ik weet zeker dat als ik er een open, de kans groof is dat mijn account gehacked gaat worden. En ik had ook alleen maar een zadel te koop staan.
ariannexrich schreef:Vaag dit, meestal al diegene z'n account wordt verwijderd is het heen oplichter of diegene heeft veel klachten gehad, ik had het persoonlijk niet gedaan ik had verder gezocht.
Brainless schreef:ariannexrich schreef:Vaag dit, meestal al diegene z'n account wordt verwijderd is het heen oplichter of diegene heeft veel klachten gehad, ik had het persoonlijk niet gedaan ik had verder gezocht.
Nee hoor.
Als je bv (vaak) dubbele advertenties plaatst, of een betaalde advertentie in een gratis rubriek plaatst of reclame maakt enz (dus als je niet aan de regels van MP houdt) kunnen ze je account blokkeren.
Je kan dan een formulier invullen en dan kunnen ze de blokkade weer ongedaan maken (maar dat kan enige tijd duren).
http://www.marktplaats.nl/i/help/faq.do ... =000005048
BokitoZ schreef:Heb contact gehad met de verkoper blijkt idd een vergissing te zijn en gewoon puur pech voor de verkoper dat haar account verwijderd is.
Bedankt voor alle tips!
Topic kan inprincipe dicht

FriesWytske schreef:Lezen jullie het hele topic wel door. Want ze heeft de foto's al gekregen. En na laten kijken door haar dierenarts. Ook heeft ze een mail naar Marktplaats gestuurd.
Tallie1979 schreef:Zo, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten dames..
De TS is geen klein kind, ik denk dat ze best zelf kan beslissen wat ze wel en niet wil geloven. Als zij genoegen neemt met de uitleg, dan neemt ze er genoegen mee. Om er dan zo op door te blijven gaan is weer compleet nutteloos en paniekzaaien.
Just my 2 cents.