Jeroenschot schreef:Nou we zijn geweest en hebben besloten hem links te laten liggen. Paard was logisch onbespierd na 2 maanden niet gereden te zijn (door dat stukje uit zijn hoef uhu) maar niet het paard dat wij hadden gekocht in eerste plaats. Hij was onwijs traag en bij verruiming vragen leek die wel kreupel. Ook leek hij vonden wij verdoofd, aan de uitdrukking in zijn ogen te zien en dat zou het slome kunnen verklaren. Wij hebben uitgelegd waarom we dit allen zo raar verhaal vonden maar dit schoot in het verkeerde keelgat, wat voor ons duidelijk genoeg was. Genoeg andere leuke paarden, alleen jammer dat mijn eerste paardenkoopervaring zo moest zijn haha! Ik denk dat het of een kwestie van weer oppakken was en niks aan de hand en een leuk paard, of een heleboel ellende op de hals gehaald en dat risico wil ik voor dat bedrag niet
gelijk heb je...maar arm paard,wat een rotwereld die paardenwereld.Ben toch blij dat ik er niets mee te maken heb.
dit paard staat zo correct op de benen, daar kunnen ze bij de hengstenkeuring nog wat van leren! Uhmm pardon? Dit paard is net aan goed, neigend naar onregelmatig en erg smal voor..