Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
deb_tink schreef:Is die man niet gewoon per ongeluk een komma vergeten.. En moet het €47,0 zijn..?
470 is wel heel veel, voor haarlezen, consult en een middel.
Succes TS, iig is het wel reëel om iemand die jou een consult geeft hiervoor te betalen, ongeacht de uitkomst..
Brainless schreef:deb_tink schreef:Is die man niet gewoon per ongeluk een komma vergeten.. En moet het €47,0 zijn..?
470 is wel heel veel, voor haarlezen, consult en een middel.
Succes TS, iig is het wel reëel om iemand die jou een consult geeft hiervoor te betalen, ongeacht de uitkomst..
Zou ik ook vinden, maar weet van iemand die 75E vroeg/vraagt voor het "lezen" van een foto...
Hamilcar schreef:Hi iedereen,
Ik was aan het werk. Dus vandaar dat ik niet gereageerd had nog. Om een paar dingen op een rijtje te zetten:
1. Ik kom uit Nederland, deze man ook.
2. Hij zegt dat hij een eigen bedrijf heeft, nagevraagd bij de KVK, daar staat hij niet ingeschreven.
3. Op internet kan ik dus NIKS over hem vinden.
4. Hij had o.a een nieraandoening gevonden. Ik heb een echte dierenartspraktijk gevraagd, en hun zeggen dat dat echt NIET mogelijk is. Want dan moet het in het bloed zijn aangetroffen, en de bloedwaardes waren allemaal bij de echte dierenartspraktijk in orde.
5. Ik heb nu met een ander meisje, die ook een belachelijk hoge factuur heeft, afgesproken dat wij samen gaan spannen.
6. Ik heb nog een overig restant van het medicijn opgestuurd naar het lab. Ik hoop dat ik de uitslag snel krijg.
7. Ik kon het niet laten om toch eventjes zelf te proeven, zag eruit als water. Rook als water... En ja hoor, smaakte ook naar water.
8. De rekening is niet gedetailleerd, staat alleen bedrag.
9. Hij heeft GEGARANDEERD dat het aan zou slaan, en dat mijn paard er binnen enkele weken boven op zou zijn.
Citaat:Recent onderzoek door de Zwitserse chemicus Louis Rey toont aan dat water dat in aanraking is geweest met een bepaalde stof iets andere natuurkundige eigenschappen heeft dan gewoon water. Zelfs als de vloeistof zo sterk wordt verdund, dat er van de toegevoegde stof geen molecuul meer over kan zijn, is het effect meetbaar. Klik voor meer informatie op www.vpro.nl en/of onderzoek L. Rey.