Nou file parkeren is zelfde als bocht achteruit alleen is je bocht veel kleiner

Vrachtwagen wil ik ook nog wel eens halen maar dan moet ik m wel ergens voor nodig hebben.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Vicky_88 schreef:Ik heb mijn E nu dik een jaar en stelde echt niet zo veel voor. Als je een klein beetje feeling met de auto hebt is het een eitje. Vooral niet te veel willen sturen en rustig kijken.
Ik ben zo blij dat ik 'm heb. Ik hoef nagenoeg nooit te gaan rekenen of ik iets wel mag rijden en ben gewoon altijd verzekerd!
zolang je je maar aan de regels houdt. Als je de regels aan je laars lapt ben je niet verzekerd maar dat geld ook als je wel een E hebt. 
Yvank_ schreef:Vicky_88 schreef:Ik heb mijn E nu dik een jaar en stelde echt niet zo veel voor. Als je een klein beetje feeling met de auto hebt is het een eitje. Vooral niet te veel willen sturen en rustig kijken.
Ik ben zo blij dat ik 'm heb. Ik hoef nagenoeg nooit te gaan rekenen of ik iets wel mag rijden en ben gewoon altijd verzekerd!
Verzekerd ben je sowieso hoorzolang je je maar aan de regels houdt. Als je de regels aan je laars lapt ben je niet verzekerd maar dat geld ook als je wel een E hebt.
Vicky_88 schreef:Hahaha.
Vrachtwagen wil ik ook nog wel eens halen maar dan moet ik m wel ergens voor nodig hebben.
Bij elke sollicitatie die ik gevoerd heb nadat ik mijn C-rijbewijs heb gehaald, is een opmerking langs gekomen over dat rijbewijs........ ikke schreef:Vicky_88 schreef:Hahaha.
C-rijbewijs doet het goed op je CVBij elke sollicitatie die ik gevoerd heb nadat ik mijn C-rijbewijs heb gehaald, is een opmerking langs gekomen over dat rijbewijs........
ikke schreef:Dat is een heel klein Jeepje als je binnen de grenzen van je B-rijbewijs zou blijven.
Daarnaast is het gewoon verstandig om je BE te hebben; je leert er best een hoop van ook al moet je veel weer overboord zetten als er een paard aan de haak hangt maar een goede instructeur geeft je die verschillen mee in de lessen.
Het toverwoord is KIJKEN IN JE BUITENSPIEGELS!
Je kunt al heel simpel beginnen met oefenen door alleen op je buitenspiegels te gaan rijden en het jezelf eigen te maken welke beperkingen dat geeft.loveidefix schreef:Ik kan wel gewoon naar voren toe inparkeren en achteruit wil ook wel als ik de ruimte er voor heb (en mijn vriend niet panisch naast mij zit te schreeuwen dat ik geen krassen op zijn auto moet maken) maar file parkeren... dat is echt een no go
Kun je überhaupt file parkeren met een trailer?
Krijsende kerels moet je gewoon uit de auto trappen! In plaats van dat ie gaat lopen janken, zou ie er beter aan doen om je te helpen en begeleiden dat je beter leert hoe groot de auto is en waar de herkenningspunten zitten die je helpen een auto goed in te parkeren.
Ik wil 'm wel een keer van dat gejank af komen helpen, hoor. Geen probleem![]()
ik zoek altijd makkelijke parkeer plekjes uit omdat ik dat dus niet meer weet. Iemand zo lief om mij dat te vertellen? 
loveidefix schreef:Ik weet zelf voor achteruit inparkeren de regels niet meer. Iets met als de auto bij het raam is moet je gaan draaien ofzo?ik zoek altijd makkelijke parkeer plekjes uit omdat ik dat dus niet meer weet. Iemand zo lief om mij dat te vertellen?
Edit: ik twijfel nu echt of ik hem wel moet gaan halen, misschien kan ik beter eerst nog een keer mijn B rijbewijs gaan halen
kwii schreef:loveidefix schreef:Ik weet zelf voor achteruit inparkeren de regels niet meer. Iets met als de auto bij het raam is moet je gaan draaien ofzo?ik zoek altijd makkelijke parkeer plekjes uit omdat ik dat dus niet meer weet. Iemand zo lief om mij dat te vertellen?
Edit: ik twijfel nu echt of ik hem wel moet gaan halen, misschien kan ik beter eerst nog een keer mijn B rijbewijs gaan halen
Voor alleen met de auto: Die raamspijlen (hoe dat ook heet) moeten bij de voorkant van de auto waar je naast staat zijn. Dan volledig insturen, en als je met je spiegel bij de voorkant bent terugsturen... En dan nog de feeling krijgen hoe hard je achter uit moet, in vergelijking met wat je stuurt
kwii schreef:loveidefix schreef:Ik weet zelf voor achteruit inparkeren de regels niet meer. Iets met als de auto bij het raam is moet je gaan draaien ofzo?ik zoek altijd makkelijke parkeer plekjes uit omdat ik dat dus niet meer weet. Iemand zo lief om mij dat te vertellen?
Voor alleen met de auto: Die raamspijlen (hoe dat ook heet) moeten bij de voorkant van de auto waar je naast staat zijn. Dan volledig insturen, en als je met je spiegel bij de voorkant bent terugsturen... En dan nog de feeling krijgen hoe hard je achter uit moet, in vergelijking met wat je stuurt
Ik kon de bosjes nog niet aanraken als ik het raam open zou doen er eruit zou gaan hangen en ik ging ook helemaal niet scheef. Toen ik uitstapte stond de auto 1 steen dichterbij de rand aan de voorkant dan aan de achterkant, dat is ongeveer 10 cm
Toen ook wel even duidelijk gezegd dat ik liever heb dat hij zegt wat er goed gaat dan als een klein meisje aan het gillen is in de auto.Ayasha schreef:Besparen is een groot woord. Dan moet je eerst je C gaan halen en dan je CE en da's (iig in België) een stuk duurder.
En als je al bang bent om met een trailer te rijden met een auto dan vrees ik dat met een camion en aanhanger niet grappig gaat zijn.