Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zweepje schreef:Ik heb net de eigenaar van de Handelsstal gesproken en heeft haar naar aanleiding van mijn verhaal en W-Vonia d'r voorgeschiedenis van het internet afgehaald. Wat nu... laat ik jullie t.z.t. nog weten.
Overigens ik ben een manneke, zie jullie steeds praten in de "haar"vorm
bruintje123 schreef:.
Daarnaast een merrie met dergelijk karakter daar wil je geen veulens van. Dus ook daar niet nagedacht.
Alja schreef:dat meisje die hem toen verkocht ken ik wel.
kwam haar zelfs een keer tegen op een schimmel langs de straat dus grote kans dat dat deze merrie is geweest.
. Ik vindt het dapper van TS dat ze andere mensen wil behoeden voor deze problemen en hoop dat het paard toch nog een goede plaats kan krijgen waar ze tot haar recht komt. beppie123 schreef:Mijn mening is dat paarden veel te vaak en te veel nog als nummertje verkocht en verhandeld worden , kijk maar eens op die zuidlaarse paardenmarkt , vreselijk! Hoe die beestjes daar behandeld worden en hoe ze eruit zien, probeer het beestje nog het beste te geven wat mogelijk is voor jullie. Wij mogen immers alleen in uitzonderlijke gevallen beslissen of het dier gaat hemelen. Wat als ze over ons zouden beslissen :die krijgt nu euthanasie ? Bah
SaraViavia schreef:Zweepje schreef:Ik heb net de eigenaar van de Handelsstal gesproken en heeft haar naar aanleiding van mijn verhaal en W-Vonia d'r voorgeschiedenis van het internet afhalen. Wat nu... laat ik jullie t.z.t. nog weten.
Overigens ik ben een manneke, zie jullie steeds praten in de "haar"vorm
Iedereen ging er vanuit dat je een vrouw was geloof ik haha (ik stiekem ook)
Maar je bent zelf paardenslager of is dat een grapje? Het klinkt misschien hard, maar dan zou je weten dat slachten in sommige gevallen wel echt beter is.
Ik ben benieuwd hoe het afloopt, sterkte ermee!