Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Myra2 schreef:Ik weet 100% zeker dat die knikker er zit.
. Over de knikker is al genoeg uitgelegd, wel kan ik zeggen dat verandering van omgeving ook een rol kan spelen bij meer of minder hengstig. Zo zijn mijn merries, vrouwen ondereen, normaal en zie je amper henstigheid. Zet er een ruin of hengst bij in de buurt en ze verslinden hem nog net niet. Blijft een dier en blijven hormonen
Cemlys schreef:Mijn tip koop gewoon nooit een merrie weer, 4dagen is een illusie gemiddeld. Over de knikker is al genoeg uitgelegd, wel kan ik zeggen dat verandering van omgeving ook een rol kan spelen bij meer of minder hengstig. Zo zijn mijn merries, vrouwen ondereen, normaal en zie je amper henstigheid. Zet er een ruin of hengst bij in de buurt en ze verslinden hem nog net niet. Blijft een dier en blijven hormonen
JNY024 schreef:Cemlys schreef:Mijn tip koop gewoon nooit een merrie weer, 4dagen is een illusie gemiddeld. Over de knikker is al genoeg uitgelegd, wel kan ik zeggen dat verandering van omgeving ook een rol kan spelen bij meer of minder hengstig. Zo zijn mijn merries, vrouwen ondereen, normaal en zie je amper henstigheid. Zet er een ruin of hengst bij in de buurt en ze verslinden hem nog net niet. Blijft een dier en blijven hormonen
Denk dat dit wel per merrie verschilt.
Mijn merrie merk ik het nog niet eens dat ze hengstig is.
Myra2 schreef:Ik weet 100% zeker dat die knikker er zit.
Cemlys schreef:JNY024 schreef:@Ponyparadijs,
Ja zoiets heb ik ook maar zodra ze aan het werk moet heb ik nergens last van.
Staat een er een merrie naast merk je ook niks.
Nee hier ook zo, kun je prima mee aan de slag gaan tijdens hengstigheid
Myra2 schreef:Ik ben ook zeker niet van plan om direct een aanklacht in te dienen. Ik wil eerst afwachten hoe de merrie zich verder gedraagt. Na 4 dagen kan ik daarover geen conclusie trekken.
Maar het zaakje stinkt gewoon zoals het er nu voor staat....
Die vraag ga ik ook nog niet beantwoorden. Dit is namelijk via iemand anders bij mij terecht gekomen. Laat dit zsm controleren maar daar is eigenlijk geen twijfel over mogelijk.
verschrikkelijk....nare ervaringen met dames en stemmingswisselingen, doe mij maar een ruin! Tieneke schreef:Dat werd nu een aantal keren al gevraagd, maar je lijkt die vraag te negeren...
)