Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Geronimo is ook wel een super mooie hengst, heb gezien dat hij te koop stond. Denk dat de mensen opslag helemaal verliefd op hem waren en pas thuis realiseerden wat ze in huis hebben gehaald!KarinLF schreef:Ik lees mee, vind het wel interessant! Sorry TSGeronimo is ook wel een super mooie hengst, heb gezien dat hij te koop stond. Denk dat de mensen opslag helemaal verliefd op hem waren en pas thuis realiseerden wat ze in huis hebben gehaald!
Maar wat nou als je een paard als super braaf koopt , nee hoor hij is altijd braaf, hij heeft nooit gebokt oid zegt de vorige eigenaar! Je hebt hem een aantal keren bij de vorige eigenaar gereden, maar je mag hem niet op proef hebben bij jou thuis want dat willen ze niet!Nu heb je dat dier bij jou thuis en wat blijkt na een paar weken gaat hij toch wel "drakengedrag" vertonen ,steigeren bokken ed. Dan heb je toch ineens een heel ander paard dan je dacht gekocht te hebben!Is natuurlijk een dominantie probleem, maar jij hebt dat probleem! Wat dan? heb je dan recht op terug brengen, weet dat je als koper toch heel sterk staat in Nederland
Ben benieuwd wat jullie reactie hierop is
KarinLF schreef:Ik lees mee, vind het wel interessant! Sorry TSGeronimo is ook wel een super mooie hengst, heb gezien dat hij te koop stond. Denk dat de mensen opslag helemaal verliefd op hem waren en pas thuis realiseerden wat ze in huis hebben gehaald!
Maar wat nou als je een paard als super braaf koopt , nee hoor hij is altijd braaf, hij heeft nooit gebokt oid zegt de vorige eigenaar! Je hebt hem een aantal keren bij de vorige eigenaar gereden, maar je mag hem niet op proef hebben bij jou thuis want dat willen ze niet!Nu heb je dat dier bij jou thuis en wat blijkt na een paar weken gaat hij toch wel "drakengedrag" vertonen ,steigeren bokken ed. Dan heb je toch ineens een heel ander paard dan je dacht gekocht te hebben!Is natuurlijk een dominantie probleem, maar jij hebt dat probleem! Wat dan? heb je dan recht op terug brengen, weet dat je als koper toch heel sterk staat in Nederland
Ben benieuwd wat jullie reactie hierop is

Dat is dus ook mijn gedacht Varekaj...
Ragdollcat schreef:Nee, ze wisten maar al te goed wat en hoe hij is/was. Dit is op locatie nog eens extra bevestigd: 2de persoon kon wel vloeiend Engels.