Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Yinnar schreef:joafan2003 schreef:Heb hier zelf mee te maken gehad, als allebei los lopen dan kan je de kosten niet verhalen op tegenpartij- was het antwoord wat ik toen kreeg.
Dan is het toch vreemd dat ik de gemaakte medische kosten wel vergoed kreeg van de verzekeraar van de tegenpartij. We hebben ook nog geprobeerd de immateriele kosten vergoed te krijgen. De pony moest een jaar op rust en ik moest tijdelijk verhuizen naar een andere stal waardoor meer onkosten maar daar kon ik naar fluiten. Maar dat hadden we wel verwacht. Het was meer een nee heb je ja kun je krijgen poging.
Yinnar schreef:joafan2003 schreef:
Heb hier zelf mee te maken gehad, als allebei los lopen dan kan je de kosten niet verhalen op tegenpartij- was het antwoord wat ik toen kreeg.
Dan is het toch vreemd dat ik de gemaakte medische kosten wel vergoed kreeg van de verzekeraar van de tegenpartij. We hebben ook nog geprobeerd de immateriele kosten vergoed te krijgen. De pony moest een jaar op rust en ik moest tijdelijk verhuizen naar een andere stal waardoor meer onkosten maar daar kon ik naar fluiten. Maar dat hadden we wel verwacht. Het was meer een nee heb je ja kun je krijgen poging.
joafan2003 schreef:Werd mij gezegd: Dat de eigenaren de paarden samen om de wei hadden staan, wisten dat hier risico's aan verbonden waren en hier mee in hadden gestemd. Vandaar dat het niet gedekt werd-ging om bijt/schop wonden.
maar ik doe het lekker toch, maakt het zo fijn overzichtelijk
: