Chicalover schreef:Pff als ik had geweten dat al deze ellende zou gaan gebeuren had ik Buddy nooit verkocht![]()
Ik dacht echt dat hij een geweldig plekje had gevonden, mijn ouders hadden ook totaal geen verstand van paarden toen ze Buddy voor mij kochten (ik was net 13) maar door heel goede begeleiding werd het een super leerpony voor mij.
Ik heb met hem heel veel kilometers door het bos gereden, ik ben met hem op ponykampen geweest, heb grondwerk-lessen met hem gevolgd, heb westernlessen, dressuurlessen en springlessen met hem gevolgd en ging vaak met hem op locatie rijden. Kortom, bij mij was t echt een toppony!
Ik kan er gewoon niet bij hoe hij nu zo veranderd kan zijn, en ik kan wel janken om het idee dat hij misschien naar een handelaar gaat. Hij heeft mij zo veel geleerd en hij was echt mijn beste vriendje, als ik hem terug zou kunnen kopen zou ik het echt graag willen doen! Helaas hebben wij maar 3 stallen die allemaal al een inwoner hebben en zijn wij de helft van ons landje kwijt geraakt.
Ik word erg verdrietig van al jouw verhalen over wat er allemaal niet goed is, en ik hoop echt dat er heel snel een koper komt die echt een geweldige klik met hem heeft want al deze onzekerheid en verschillende ruiters verdient hij gewoon niet, en ik hoop dat Lara daar een geweldige pony voor terug krijgt waar ze gewoon haar ding mee kan doen.
[size=9]
Dit berichtje is misschien wat kortaf geschreven, sorry daarvoor, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik hier ontzettend verdrietig en onrustig van word... [/size]
wat erg jammer is in dit verhaal ,
het nieuwe meisje is 11 jr en dus erg jong voor zo`n grote pony
jij was 13 toen je hem kreeg en dat is op die leeftijd een groot verschil
het is gewoon jammer dat de pony veranderd is omdat een 11 jr hem helaas niet de leiding kan geven die hij nodig heeft
maar aan wie ligt het?
kopers omdat ze een pony gekocht hebben die teveel pony is voor hun dochter of verkoper die deze pony verkocht hebben aan zo`n jong meisje?
mocht het echt zo aan je hart liggen, koop hem terug en zoek er zelf een ander baasje voor
het weer word beter met een deken op kan hij best buiten staan
dat jij goed met hem overweg kon komt vooral dat jij ouder bent en meer overwicht en ervaring hebt.