Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aangezien ik al wacht vanaf 28-12-13.

Liek1996 schreef:Tigra_ Ik heb naar de webshop, de info, de zadelpasservice en isabelle zelf gemaild.
Ik blijf altijd netjes..al krijg ik andere neigingenaangezien ik al wacht vanaf 28-12-13.
Maar iets anders dan afwachten kan ik niet denk ik...
GamblersCup schreef:Waarom heeft nog niemand de rechtsbijstand ingeschakeld? Het gaat niet om een tientje zie ik... ik snap niet dat jullie dan zo passief af gaan zitten wachten, al mokkend. Ik had daar al lang een adres bij gezocht en voor de deur gestaan, al is het bij een privé adres. Of de rechtsbijstand eropaf gestuurd.
Ik heb nog niet op mijn bank gekeken maar ga dr maar even van uit dat dit zo is. Wel een supernet mailtje met excuses dus hopenlijk toch alles netjes afgehandeld
Liek1996 schreef:Vandaag een mailtje gehad dat er inderdaad meer aan de hand was. Dat mijn bestelling niet meer leverbaar was en dat mijn geld teruggestort gaat wordenIk heb nog niet op mijn bank gekeken maar ga dr maar even van uit dat dit zo is. Wel een supernet mailtje met excuses dus hopenlijk toch alles netjes afgehandeld