Brainless schreef:Uit mijn hoofd 500E met kans op inbeslagname van het paard.
ha! moeten ze proberen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookies schreef:Ja dat is dus het grote risico. Dat er herrie komt en de stalhouder zegt, je krijgt het paspoort niet. Lekker geregeld weer allemaal.
LaCiega schreef:Volgens mij is het inderdaad of chippen of paspoort. Ds als het paard gechipt is dat het paspoort niet op locatie hoeft te liggen
LaCiega schreef:Volgens mij is het inderdaad of chippen of paspoort. Ds als het paard gechipt is dat het paspoort niet op locatie hoeft te liggen
Gini schreef:En met al die zadelkastdiefstallen die je hoort. Zijn ze naast het dure tuig ook met je paard aan de haal en je hebt geen poot om op te staan.
Ik geloof dat in België een kopie van een paspoort voldoende is. Of dat was het toch tot een maand geleden, want toen heb ik het nog eens opgezocht.
Starbreeze schreef:LaCiega schreef:Volgens mij is het inderdaad of chippen of paspoort. Ds als het paard gechipt is dat het paspoort niet op locatie hoeft te liggen
Dat staat er dus niet. Er staat dat het paspoort bij de houder moet liggen, dat is dus de pensionhouder.
http://www.nl-paardenpaspoort.nl
Ik ben even benieuwd welke instantie hier precies aan het controleren is en wie de boete uitdeelt. Is dat het Productschap Vee en Vlees?