Transportbeschermers of peesbeschermers?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Autumnn

Re: Transportbeschermers of peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 14:37

Even een stille meelezer.. :o
welk merk gebruiken jullie? Op Horse-Event was ik aan het kijken bij een standje van Back on Track en ik stond met de transportbeschermers in mijn handen, maar de voering was onwijs warm! Dat is toch niet prettig voor je paard, of zie ik nu dingen over het hoofd?

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 16:08

mijn paarden krijgen springschoenen en peesbeschermers voor op en achter beenbeschermers. Transsportbeschermers vind ik niet zo fijn want dat zijn ze niet gewend en dit wel.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:18

Loesje 1991, waarom slaat je paard tegen de stalwanden? Zou het niet handiger zijn om te kijken of je de oorzaak daarvan kunt wegnemen zodat ze zichzelf heel houdt?

Loesje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:25

Waratje schreef:
Loesje 1991, waarom slaat je paard tegen de stalwanden? Zou het niet handiger zijn om te kijken of je de oorzaak daarvan kunt wegnemen zodat ze zichzelf heel houdt?

Het is al veel minder maar gewoon uit voorzorg

ShirlMilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 00:31

Altijd transportbeschermers!! Mijn pony is een keer door een stuk van de bodem van de trailer gezakt.
Gelukkig was dit een rustige pony en liet haar voet rustig hangen. Ze had transportbeschermers om en gelukkig heeft dit een boel geholpen. Ze had wel een wond maar gelukkig niet zo diep omdat eerst de transportbeschermers de pineut waren. Anders had ik het rijden wel kunnen vergeten denk ik.
En transportbeschermers die beschermer bijna het hele gedeelte van het onderbeen.
En de peesbeschermers alleen maar de pezen en kogels.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 00:43

Mijn shet heeft peesbeschermers om in de trailer, omdat ik voor haar nog geen passende transportbeschermers heb kunnen vinden en ze wel bescherming nodig heeft omdat ze áltijd naast de klep stapt.... Laat er al altijd iemand naast staan om haar tegen te houden, maar ze heeft een afwijking naar de kant waar ze eraf valt :+

Paard heeft altijd lage transportbeschermers om en daarbij dan springschoenen.

_Alarm_wlkp

Re: Transportbeschermers of peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 01:19

Hoge bandage lappen met bandages, hierover speciale klittenbandjes en vooraan springschoenen :)