Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gini schreef:Of volpension wordt ineens doe-het-zelf voor de laatste maand. Weinig pensionhouders die een paard dat vertrekt echt nog 100% dezelfde zorg geven. Niet allemaal gaan ze ineens het paard verwaarlozen, maar toch. Er wordt net wat minder vlas ingestrooid, want dat moet er toch weer allemaal uit binnen korte tijd, tijd op de wei wordt net iets korter, op een stal zonder wachtlijst en dus ook niet meteen een opvolger werd zelfs de kapotte drinkbak niet meteen gemaakt.
russel schreef:Omdat ze nooit iets zeiden hebben jullie het idee gehad dat alles koek en ei was, maar kennelijk niet.
IZEP schreef:Een verhaal heeft altijd 2 kanten. Ik vind het in ieder geval zeer onprofessioneel van jou als stalhouder om dit soort dingen op bokt te gaan gooien. Mensen komen en mensen gaan, met wat voor reden dan ook. Moet je tegen kunnen als stalhouder en boven kunnen staan. Als je voor elke irritatie op stal een topic op bokt gaat openen zou dat voor mij al een reden zijn om nooit naar jouw stal te komen.
Gini schreef:russel schreef:Omdat ze nooit iets zeiden hebben jullie het idee gehad dat alles koek en ei was, maar kennelijk niet.
En waarschijnlijk was alles koek en ei, maar he, als er een plekje vrijkomt op een stal die meer aansluit bij wat jij en je paard willen, dan verhuis je toch gewoon.
Ik ben geen stalhopper, maar ik blijf ook niet tot in den treure bij een stalhouder om zijn mooie ogen als ik ergens anders beter kan staan. Een stalhouder die me dit niet zou gunnen en er problemen van zou maken, is me zo mogelijk nog sneller kwijt.
russel schreef:Kan mij niet voorstellen dat als alles koek en ei is, het met dergelijke bewoordingen gaat. Wat wel jammer is dat de extra wensen, van in de zomer 15 uur per dag buiten, heerlijk voor de dieren, kennelijk niet gehonoreerd zijn...maar met binnenbakken is het in den regel niet standaard, of zomers 24 uur per dat buiten....
friendly schreef:Ach ja.. Je hebt altijd van die mensen die piepen. Als je geen namen noemt en geen specifieke situaties waardoor het té herkenbaar word kan het best. Stalhouders mogen ook ventileren, niet alleen pensionklanten.