Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Safiera schreef:@ Gini: niet zomaar een weitje te vinden hier helaas. En om mijn goede pony nou stil te laten staan op een weitje... Dan zet ik hem nog liever in de Eiffel in een grote kudde om lekker paard te zijn. We stonden nou ideaal, heel dichtbij, alles zelf doen, schuilstalletje, rijbak, paddockparadise-je... helaas moeten we noodgedwongen weg doordat de verhuurder anders wil. Ik heb mijn pony nu 24/7 buiten staan, verzorg en bepaal lekker alles zelf. En nu wordt hij 3-4 keer per week gereden. Ik zou graag hebben dat hij nog meer loopt, dat ik er zelf op durf en dat hij in de winter verder getraind kan worden, maar dat is allemaal nog niet.
Jessix schreef:Hmmm, nee ik ben toch wel 'bezitterig' wat mijn eigen paarden betreft.Ik vind het al moeilijk om de zorg een keer aan een ander over te laten als ik een dagje weg ben. (paarden staan aan huis) Ik geloof dat ik eerder een baantje erbij zou nemen als geld een probleem zou worden.
44Myrthe44 schreef:Mijn instructeur zegt altijd ''als je niet een willekeurig persoon een uurtje op je paard kan laten, heb je hem nog niet goed afgericht''.
.
Kinke schreef:Never
Je hebt nooit in de hand hoe iemand les geeft en over het algemeen komen manege paarden lang niet zoveel buiten als ik dierwaardig vind.