Ik snap wel dat je niet blij bent met mijn posts... en ik snap ook wel dat je heel graag gewoon die Tinker mee wil nemen nu je je paarden thuis kan gaan houden.
Maar ik vind ook dat heel veel hier wel erg meegaan in met.. ach wat zielig voor je... terwijl als je het zakelijk bekijkt... jij hebt zelf 4 paarden al jaren bij je ouders staan... en betaald daar geen stalhuur voor... het komende jaar zullen ze daar ook moeten blijven staan (neem niet aan dat je opeens, laten we zeggen 400 tot 600 euro in de maand kan missen omdat je ze ergens in pension moet zetten)
Je pa mag dan misschien een verschrikkelijke man zijn en jou verschrikkelijk hebben behandeld... hij heeft jou wel de mogelijkheid om jouw paarden gratis bij hem te stallen... (en ook al doe jij dan al het werk en de andere kosten)
Daarnaast heeft je vader vast nog niet echt over de praktische kant nagedacht over hoe dat dan gaat als jouw paarden weg zijn en Tinker nog in zijn eentje er staat... maar die situatie komt pas over een jaar. (en misschien als je nu niet alles al opblaast... mag je Tinker tegen die tijd gewoon meenemen)
Laatst bijgewerkt door Evelijn op 21-05-13 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt