Toydoll schreef:ikke schreef:Als je 2 ton trailer terug keurt naar 1750 dan mag de TMM van je auto ook maar 1750kg zijn. Ik ken niet zoveel auto's van 1300kg leeg die 1750kg mogen trekken........
jahaaa, maar kijk eens goed wat ik typ
WAAROM zou je 1750 moeten trekken? Zo zwaar belaad je die trailer toch niet met pony's!!!! Of met 1 E pony wat dat aangaat.
Er zijn HEEEL VEEEEL auto's die 1200 kg mogen trekken met TTM van onder de 1700 kg. en 1200 kg is ZAT.
Zoals ik al zei, ik heb een DS3 voor de trailer. TTM 1650, mag 1150 trekken. Perfect dus maar dan moet je een 2000 ton trailer wel terug keuren anders mag je er niet mee rijden met B
Ik doelde op de reactie van marg:
Marg schreef:De trailer later terugkeuren (250 kilo eraf) zodat mijn audi a4 diesel hem trekken mag. Je komt inderdaad niet aan een hoog gewicht met een menwagen en Welsh a! Maar helaas heb je dus wel ruimte nodig.
Als je een tweepaards (200kg TMM) laat terugkeuren naar 1750kg TMM om 'm te mogen trekken met je A4 dan heb je je ergens door iemand onzin op de mouw laten spelden.
Hetzij de trailer is zinloos terug gekeurd, hetzij Marg rijdt nog steeds met een illegale combi op B-rijbewijs.
Marg schreef:ikke schreef:Enne, terugkeuren heeft alleen zin voor de rekenaars zonder E-rijbewijs. Aangezien een 2-paards zonder E alleen in zeer bijzondere gevallen kan, vraag ik me het nut van die actie af.......
Tja, ik ben zo een geval zonder E-rijbewijs. Staat nog op het lijstje om te halen. Alle lessen gevolgd, tot aan het examen
Maar door het terug keuren mag ik ermee rijden
Dat bedoel ik dus, jij rijdt nu dus illegaal rond. Hoef ik de gegevens niet eens voor te hebben.......