Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heidiLOVER schreef:Nee, er mag prima iemand mee rijden met mij maar ik zou hem niet uitlenen aan iemand en er vervolgens zelf niet bij zijn. Hij kan sowieso niet zomaar gepakt worden dus zou iemand een ritje kliniek nodig hebben zou ik hem toch al eerst van het slot moeten halen voor iemand er mee weg kan. Dan kan ik dus net zo goed zelf dat ritje maken.
veronique100 schreef:heidiLOVER schreef:Nee, er mag prima iemand mee rijden met mij maar ik zou hem niet uitlenen aan iemand en er vervolgens zelf niet bij zijn. Hij kan sowieso niet zomaar gepakt worden dus zou iemand een ritje kliniek nodig hebben zou ik hem toch al eerst van het slot moeten halen voor iemand er mee weg kan. Dan kan ik dus net zo goed zelf dat ritje maken.
bij ons staat er ook een slot op, dus zonder toestemming is het sowieso 'onmogelijk' om de trailer mee te nemen, ik vindt het trouwens ook wel belangrijk dat er een slot op zit, ik bedoel, trailers zijn op de dag van vandaag duur genoeg, dan kun je er toch echt beter ook nog even een slot bij kopen

veronique100 schreef:heidiLOVER schreef:
bij ons staat er ook een slot op, dus zonder toestemming is het sowieso 'onmogelijk' om de trailer mee te nemen, ik vindt het trouwens ook wel belangrijk dat er een slot op zit, ik bedoel, trailers zijn op de dag van vandaag duur genoeg, dan kun je er toch echt beter ook nog even een slot bij kopen
Ja inderdaad, bedoelde er dan ook mee, dat ik dat sleuteltje niet even aan iemand mee ga geven
Vind het ook belangrijk dat slot, ze zijn inderdaad heel erg duur.
Marion71 schreef:Leen je er dan ook je auto bij uit en check je van tevoren of iemand wel mag rijden met die trailer?
Het klinkt wel heel mooi om het zo te zeggen, maar ik zou zelf dat paard brengen als dat noodzakelijk was.
Vriendin van mij mag hem ook altijd lenen. We doen er niet zo moeilijk over als we de mensen kennen en weten dat ze wel voorzichtig met de trailer omgaan. Brainless schreef:Ik leen liever mijn hele combi uit (volvo+trailer) dan aan iemand die de trailer bv achter een golfje wil hangen.

cissy schreef:Ik leen mijn trailer ook niet graag uit, vroeger wel gedaan maar een aantal keren mn neus gestoten en nu alleen aan bekenden waarvan ik weet hoe ze met hun spullen omgaan. In noodgevallen rij ik zelf want ik heb ruime ervaring met trailer rijden en de geschikte auto ervoor. Moet er niet aan denken dat iemand met weinig ervaring dan in een noodgeval, met alle stress vandien, mijn trailer even in de prak rijdt. Dan rij ik wel zelf.
Zelfs voor het trailerladen gebruik ik niet mijn eigen trailer, soms zijn paarden zo lomp dat ze mijn rubber vloer of klep kunnen vernaggelen en dat is geen goedkoop grapje. Soms kom ik wel bij mensen en dan zie je zo'n gammele trailer met van alles uitsteken en lekker donker van binnen dat ik dan wel verlang naar mn eigen ruime lichte veilige trailer maar dan nog ben ik blij dat ie gewoon thuis staat
Wat mij wel opvalt is dat men denkt gebruik te kunnen maken van mijn goedheid door te denken dat ik iedereen maar gratis overal heen chauffeur omdat ik de spullen wel heb en zij niet. Ze vergeten dat ik er hard voor moet werken en dat de trailer ook gestald moet worden, onderhouden en verzekerd. Als ik naar het bos ga dan staan ze te dringen om mee te mogen maar betalen voor de dienst is er dan niet bij, nou ben ik ook weer zo'n muts die er dan niet om vraagt maar ik vind dat ze daar zelf ook eens om mogen denken.
Auto loopt niet op water en trailer is ook niet gratis, ga de boel maar eens bijelkaar huren dan betaal je soms een vermogen!
En zo zijn er nog misschien 2 mensen aan wie ik m toe zou vertrouwen. En als er een noodgeval is, dan doe ik niet moeilijk. Je paard zal maar met spoed naar de kliniek moeten en je hebt geen trailer... lijkt me vreselijk!