Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elco schreef:Aan de platen van de rode trailer te zien zijn ze al behoorlijk oud, ik denk uit de jaren 80 begin 90..
Maar meestal hebben Ifor Williams trailers een aluminium bodem.
listiglistje schreef:Elco schreef:Aan de platen van de rode trailer te zien zijn ze al behoorlijk oud, ik denk uit de jaren 80 begin 90..
Maar meestal hebben Ifor Williams trailers een aluminium bodem.
Trailers komen ook uit België, dus zit je ook met het importeren en op kenteken laten zetten.
Stalgenootjes van mij hebben ook 2e hands trailers van 500 en 750 euro, deze zijn door hen opgeknapt en kunnen nog jaren mee!

emilyslaluna schreef:Maar ik begin nu pas echt met wedstrijden rijden. Mijn pony is al niet de jongste en ik neit de kleinste dus wil ik graag starten. Ik heb al binnen 4 proefjes 6 wp gehaald dus wil ik geen tijd verliezen.
Authentic schreef:emilyslaluna schreef:Maar ik begin nu pas echt met wedstrijden rijden. Mijn pony is al niet de jongste en ik neit de kleinste dus wil ik graag starten. Ik heb al binnen 4 proefjes 6 wp gehaald dus wil ik geen tijd verliezen.
Da's geen excuus om te beknibbelen op vervoer van een paard, je wilt écht niet met een ondeugdelijke trailer rijden. Als je zo'n goedkope koopt, laat hem dan minstens nakijken door iemand met kennis van trailers.
Karreman schreef:Die beide Ifors hebben zeker nog geen aluminium bodem, daar zijn ze veel te oud voor.Ik vraag me zelfs af of die rooie wel een terugrijautomaat heeft
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er mis is met een 1,5 p trailer.Dan hebben we het over trailers met een binnenbreedte van 125 - 145 cm. Oudere 2paards trailers met een binnenbreedte van 150 cm worden ook nog wel eens aangeboden als 1,5 prds maar deze hebben meestal een mtm van 2 ton.
Ze mogen dan een wat smallere wielbasis maar omvallen valt m.i. mee of je moet wel heeeel sportief de rotonde nemen.Hoe groot is het paard wat er in komt?Als je er een paard in zet met een schofthoogte van 180cm dan ligt het zwaartepunt natuurlijk hoger dan bij een d-pony.
Bj ons in de buurt rijden nog een paar wesco's type favoriet met een fries er in. Deze trailers zijn maar 120 cm breed inwendig
joletjuh schreef:Geen tijd om te sparen? Meid dan zul je het nog heel moeilijk krijgen de rest van je leven!

) _Nancy schreef:joletjuh schreef:Geen tijd om te sparen? Meid dan zul je het nog heel moeilijk krijgen de rest van je leven!
Wat een stomme reactie dit
Ik snap dat je snel wedstrijden wilt rijden en je weinig geduld hebt, maar zoals anderen hier al zeggen voor 1500 heb je al een 1,5 paards trailer, wat veel veiliger is dan een 1-paards.