Maar kijk gewoon enorm goed uit

Als je geen risico wilt lopen zou ik het niet doen maar tis maar hoever je ervoor wilt gaan!
We hebben nog wel iets leuks lopen voor je hoor:=
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KimD schreef:Ik vraag me dan altijd af, mensen die hun paard brengen blijven die daar niet bij tot het paspoort vernietigd is en je een papier hebt gekregen dat het dier daadwerkelijk is afgegeven op het slachthuis?
Dit papier krijg je al je een paard brengt, mochten ze je aanhouden en twijfelen aan je lege trailer dan kun je het papier tonen dat je het dier hebt afgeleverd bij de slacht.
*verwijderd*
Succubi schreef:Alle papieren blijven bij het paard en moet aanwezig zijn voor keuring dienst van waren.
Ik weet wel een slager die IN OVERLEG met de eigenaar de gezonde paarden in leven laat en door verkoopt.
Maar áltijd in overleg!
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn pony uit zijn lijden te verlossen om hem ergens anders op te zien duiken.
Succubi schreef:KimD schreef:Ik vraag me dan altijd af, mensen die hun paard brengen blijven die daar niet bij tot het paspoort vernietigd is en je een papier hebt gekregen dat het dier daadwerkelijk is afgegeven op het slachthuis?
Dit papier krijg je al je een paard brengt, mochten ze je aanhouden en twijfelen aan je lege trailer dan kun je het papier tonen dat je het dier hebt afgeleverd bij de slacht.
*verwijderd*
Alle papieren blijven bij het paard en moet aanwezig zijn voor keuring dienst van waren.
Ik weet wel een slager die IN OVERLEG met de eigenaar de gezonde paarden in leven laat en door verkoopt.
Maar áltijd in overleg!
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn pony uit zijn lijden te verlossen om hem ergens anders op te zien duiken.
Succubi schreef:Alle papieren blijven bij het paard en moet aanwezig zijn voor keuring dienst van waren.
Maar áltijd in overleg!
KimD schreef:Ania schreef:
Waarom ben je nu de TS aan het aanvallen?
Kind is 14, heeft iets gehoord van iemand en vraagt het hier na.
Nu ga jij hier een soort van een witch-hunt tegen een goed bedoelende 14-jarige organiseren en mensen zijn het ook nog eens met je eens...
Is geen witch-hunt, het is iets wat goedbedoeld is maar doordat ze 14 is ziet ze uberhaupt niet in wat er allemaal mis kan gaan.Een paard van de slacht redden is not-done, ze gaan er niet heen omdat het zo leuk daar is.
Mensen die dat wel doen, tja daar zal ik niks over zeggen.
Echter doe je zo'n dier er veel meer leed mee om hem te 'redden'. Je red zo'n dier niet, zo'n dier is vaak beter af in het schap van de Jumbo!
Froukje1993 schreef:Succubi schreef:Alle papieren blijven bij het paard en moet aanwezig zijn voor keuring dienst van waren.
Maar áltijd in overleg!
Kijk, dat is wat anders. Dan koopt hij ze niet op als slachter maar als handelaar.
blingpiggy schreef:Een paard van de slacht kan van alles mankeren en de eigenaar heeft het met een reden weggebracht... maar dat is al gezegd in voorgaande reacties.
TS: als je echt graag een paardje wil zou ik niet iets ''goedkoops'' willen ''redden''. Ik neem aan dat je ook wil gaan rijden op een eigen paardje en een band wilt krijgen met het paardje?
Een ''gered'' slachtpaard kan van alles mankeren wat hoge kosten met zich meebrengt, of gewoon totaal onhandelbaar zijn.
Misschien is dat iets om met je ouders te bespreken?
Sassii schreef:blingpiggy schreef:Een paard van de slacht kan van alles mankeren en de eigenaar heeft het met een reden weggebracht... maar dat is al gezegd in voorgaande reacties.
TS: als je echt graag een paardje wil zou ik niet iets ''goedkoops'' willen ''redden''. Ik neem aan dat je ook wil gaan rijden op een eigen paardje en een band wilt krijgen met het paardje?
Een ''gered'' slachtpaard kan van alles mankeren wat hoge kosten met zich meebrengt, of gewoon totaal onhandelbaar zijn.
Ja, je hebt helemaal gelijk!
Ik heb het er al de hele middag over met mijn ouders. We hebben het nu ook al over andere advertenties hier op bokt.
Sassii schreef:blingpiggy schreef:Een paard van de slacht kan van alles mankeren en de eigenaar heeft het met een reden weggebracht... maar dat is al gezegd in voorgaande reacties.
Ja, je hebt helemaal gelijk!
Ik heb het er al de hele middag over met mijn ouders. We hebben het nu ook al over andere advertenties hier op bokt.
MightyJoe schreef:Sassii schreef:Ja daar zat ik inderdaad ook al naar te kijken!
Weet je ook al waar je je paardje wilt stallen? Zie dat je hier in de buurt woont