Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

bliksempie schreef:Ik had gister 5 jagers op m'n erf en tussen de paarden en de shets lopen
En dan heb ik het over nog geen meter afstand! Heb ze van me erf afgewezen maar wilde niet weggaan want hun zeiden dat ze het recht hadden om op mijn erf te jagen.. Uiteindelijk zijn ze weggegaan en heb ik de politie gebeld. Er is vorige week ook een eend van mij doodgeschoten en dit waren eenden jagers..

bliksempie schreef:Ik had gister 5 jagers op m'n erf en tussen de paarden en de shets lopen
En dan heb ik het over nog geen meter afstand! Heb ze van me erf afgewezen maar wilde niet weggaan want hun zeiden dat ze het recht hadden om op mijn erf te jagen.. Uiteindelijk zijn ze weggegaan en heb ik de politie gebeld. Er is vorige week ook een eend van mij doodgeschoten en dit waren eenden jagers..
Dit is echt te zot voor woorden,goed dat je aangifte hebt gedaan.Ook fijn dat ze ongevraagd je veestapel uitdunnen...hoop dat hun jachtvergunning wordt ingestrokken en dat ze er ook nog eens een flinke douw bij krijgen van justitie.
Dat is echt wel héél grof zeg....
Goed dat je aangifte hebt gedaan, hopelijk worden ze hard aangepakt. Sterkte ermee!