Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gewoon BE en die heb jij er denk ik bijgekregen vroeger!
VivaLaVida schreef:Jouw rijbewijs is prima hoor conniegewoon BE en die heb jij er denk ik bijgekregen vroeger!
Goed van je dat je een 2 paards kiest, stuk veiliger vind ik.
Ik rijd met een grote dodge pickup en 2 paards trailer, nou als we een goeie zijwind hjebben, voel ik m zelfs hoor! En dan zie je soms van die kleine 1 paards achter 'normale' lichte auto's.. Het mag m£aar ik zou daar nooit mee durven rijden.
Nu kunnen je paarden straks nog een keer trammelant maken onderweg zonder dat de boel omslaat of slingert.
Die foto van mirgino (?) Met die zeil-trailer, mennnn!! Je paard zal maar zn kop door dat zeil douwen! Maarja vroeger waren ze minder moeilijk en voorzichtig natuurlijk. Bij mij op stal stopten ze een paard in de geiten trailer, zonder voorstang!! Moet je nagaan als je een keer keihard op de rem moet
dit was in 1976 toen zag je ze erg veel
t levens gevaarlijk,maar er was veel minder verkeer dan nu. 
renateschaik schreef:dat gaat helaas niet passen dat wordt echt een 2 paardstrailer ze moeten ook nog de ruimte hebben hun achterbenen wijd te zetten om balans te houden op de trailen
Bovendien hoeft een paard bij een goede chauffeur niet zoveel evenwicht te bewaren...... renateschaik schreef:dat gaat helaas niet passen dat wordt echt een 2 paardstrailer ze moeten ook nog de ruimte hebben hun achterbenen wijd te zetten om balans te houden op de trailen
Mijn paard en pony durf ik er met zadel niet op te zetten. dat is wel lastig met een bosritje, want moeten we elke keer in het bos op de parkeerplaats zadelen en dat geeft meer gedoe dan thuis. Anderhalf paards zou ik alleen 2 A pony's samen op zetten, of het moet zo'n super breed ding zijn dat het bijna een 2 paards is. Laadvermogen van mijn vorige 1,5 paards trailer was 650 kg. Totaalgewicht maximaal 1300, eigen gewicht 650kg. Als ik het goed onthouden heb.