Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pisa22 schreef:Ik ben het eens met jullie. Ik ga kijken hoe het de volgende keer/keren gaat.
Als het proefrijden niet beter gaat en als ik mij niet zeker genoeg voel dan zie ik er vanaf.
Normaal zou ik er gelijk van af zien, echter is dit paard zo extreem leuk in de omgang op stal.
Pisa22 schreef:Ik ben het eens met jullie. Ik ga kijken hoe het de volgende keer/keren gaat.
Als het proefrijden niet beter gaat en als ik mij niet zeker genoeg voel dan zie ik er vanaf.
Normaal zou ik er gelijk van af zien, echter is dit paard zo extreem leuk in de omgang op stal.
Pisa22 schreef:Ik heb inmiddels een 2e keer gereden (met wat coaching van eigenaresse) en het ging al een stuk beter dan vorige keer.
Het is een paard met gebruiksaanwijzing. Volgens de eigenaresse is het zo dat als je eenmaal doorhebt hoe zij gereden wil worden, het een fluitje van een cent is.
In het begin dacht ik "laat maar". Dit wordt niets. Maar ik heb ook ervaren hoe fijn ze kan zijn met rijden. Er zit in ieder geval geen kwaad. Ze zal nooit steigeren of bokken onder de man. Het gaat om tempocontrole en weigeren (dit laatste gebeurde vandaag niet). Wel gooide ze weer haar hoofd omhoog.
Het zal flink nadenken geblazen worden.
essie_blue schreef:Jeetje dat zoveel bokkers het aanraden een paard te kopen terwijl er onder het zadel geen klik is. Daar ga je toch voor proef rijden? Om te zien of je er mee om kan gaan ohz, het gaat dus niet, dus dan koop je 'm niet. Zo denk ik er over, misschien kan zijn eigenaresse wel fantastisch rijden, dat weet je niet. Als je het echt perse wil moet je nog een keer gaan rijden en zelf losrijden, dan voel je beter hoe ze is.w