CK88 schreef:Lezen, !
Als jij dat dan ook doet en eens de vraag beantwoord van een richtprijs..............
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vuurneon schreef:In de VS heb je trailers die gewoon aardig open zijn aan de zijkant en paarden gewoon alles kunnen zien. Dat levert ook geen problemen op. Dus het zal wel meevallen denk ik
Isabonny schreef:Hoe werkt de automatische drinkbak als de auto stil staat? Trekt hij dan de accu van de auto leeg?
Ik vind zelf de disselbak onhandig lijken met de klep die naar boven klapt en dan recht naar voren steekt. Je moet je (zo ziet het uit) enigszins bukken om in de bak te kunnen. Zelfs bij de meeste caravans gaat de klep van de disselbak verder open/omhoog. Lijkt me niet handig als je met een zwaar zadel hier elke keer onderlangs moet "kruipen", ook omdat je al moet rijken over de dissel heen.
Ik zou gekozen hebben voor een systeem wat ik op vakantie bij een caravan gezien heb: een disselbak met een klep die naar boven schuift. De klep komt dan voor het voorraam te zitten. Hierdoor zit hij niet in de weg, hoef je je niet te bukken en stoot je je nergens aan.
Verder vind ik hem er erg mooi en bijdetijd uitzien. Alleen die ramen...daar heb ik ook mijn bedenkingen over.
Waterbak is een paar volt dus nee hoor hij trekt niks leeg.Casca schreef:Ik zag deze laatst rijden bij Mariaparochie, kan dat kloppen??? Ik zat zo ongeveer achterstevoren in de auto *niet handig als je aan het rijden bent* Maar hij valt wel op!!
Wat een mooie trailer, wel heel futuristisch..
Ben ook wel benieuwd naar de richtprijs!
CK88 schreef:Je hoeft echt niet te kruipen of moeilijk te doen, je hebt erg veel ruimte om er spul in de pakken doordat hij erg breed is en de dissel best smal (ookal lijkt dat niet zo)Waterbak is een paar volt dus nee hoor hij trekt niks leeg.
Prijs weet ik zo niet meer, weet wel dat ik erg verrast was toen ik het hoorde.
Jullie mogen een gok doen?
?
. Zijramen kan ik geen oordeel over geven, wellicht dat dit wat onrust kan veroorzaken maar lijkt me dat ze dit in de praktijk wel onderzocht hebben.
). De waterbak is leuk maar voor mij geen meerwaarde.Remember schreef:Hmmm, voordeel is veel licht in de trailer en lage instap. Heb zelf een trailer met groot raam aan de voorzijde (Westfalia) en dat lijkt juist minder stress op te leveren, dus dat vind ik fijn. Zijramen kan ik geen oordeel over geven, wellicht dat dit wat onrust kan veroorzaken maar lijkt me dat ze dit in de praktijk wel onderzocht hebben.
Nadeel is wel dat je zelf bijzonder weinig ruimte hebt tussen de voorstangen en de zadelkamer, dat vind ik absolúút niet prettig en zou daarom ook niet voor een trailer met zadelkamer kiezen (of het moet zo'n joekel zijn dat je alsnog prima kan bewegen zoals in de bijv. de grote Mustangs of Brenderup). Ook vind ik het een knullig klein verzorgingsdeurtje voor zo'n trailer, zorg dan ook voor een deur waar je normaal naar binnen kunt. En zadelkamer is lastig te bereiken, die dissel is helemaal 'omgebouwd' met polyester en haalt ook weer ruimte weg om normaal in de zadelkamer te komen (er zal maar halverwege de zadelkamer iets op het vloertje liggen, zie het maar te pakken). De waterbak is leuk maar voor mij geen meerwaarde.
Al met al denk ik dat ik 'm links zou laten liggen, vind met het design niet zo veel mis maar praktisch zou er voor mij een en ander níet werken!
Mensen luxueus onderweg, maar paard ook! CK88 schreef:Haha, dat is niet waar hoor daar hebben ze dus over nadacht ze hebt ontzettend veel ruimte tussen de voorstangen en de zadelkamer
. Wellicht dat jij het vergelijkt met de gemiddelde trailer mét zadelkamer, waar ik bijna claustrofobisch van zou worden. Vind dat zó niet praktisch
CK88 schreef:tones schreef:Zal t ook nog een keertje vragen;
Wat weegt ie?
Sorry!! leeg 900 kilo
)trekken, maar met deze trailer niet. Ik denk dan ook dat voor veel mensen het gewicht van deze trailer een struikelblok gaat worden (wanneer ze zich aan de verkeersregels willen houden). Nier iedereen heeft een grote/zware auto voor de trailer dan zou je al naar een dodge Ram oid moeten.