Hoeveel is slachtprijs?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:10

tiny_tiger schreef:
hoe hier gepraat word over levende dieren alsof je een gouden armband inlevert bij de
juwelier voor de sloop prijs . bah ,......

:roll: Juist ja.

Hey, get real. Dit is een mensenwereld, dieren sterven wanneer wij dat willen (even cru gezegd).
Biggetjes, lammetjes en kippen worden gefokt voor onze gevulde maag, hoor. En niet iedereen kan het zich veroorloven om zijn zieke en oude paarden als grasmaaier door te leven te laten gaan.. Dus ja, dan gaan ze naar de slager of een spuitje. Zielig? Ik vind van niet. That's just the way it works. ;)

Maargoed, ik wacht dan maar op een topic over de schande van inslapen/slachten voor de mensen die daar moeilijk over doen in dit topic. :Y)

tiny_tiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:54

Liesje1611 schreef:
tiny_tiger schreef:
hoe hier gepraat word over levende dieren alsof je een gouden armband inlevert bij de
juwelier voor de sloop prijs . bah ,......

:roll: Juist ja.

Hey, get real. Dit is een mensenwereld, dieren sterven wanneer wij dat willen (even cru gezegd).
Biggetjes, lammetjes en kippen worden gefokt voor onze gevulde maag, hoor. En niet iedereen kan het zich veroorloven om zijn zieke en oude paarden als grasmaaier door te leven te laten gaan.. Dus ja, dan gaan ze naar de slager of een spuitje. Zielig? Ik vind van niet. That's just the way it works. ;)

Maargoed, ik wacht dan maar op een topic over de schande van inslapen/slachten voor de mensen die daar moeilijk over doen in dit topic. :Y)

zo maar als jij oud word moet je ook maar naar slacht niks zielig voor jou wat ze zijn jou zat

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:09

Tiny_tiger, je moest eens weten hoeveel mensen graag een spuitje zouden willen krijgen o.i.d. omdat ze oud en af zijn of omdat ze gewoonweg op jongere leeftijd geen leven meer hebben vanwege ziekte... Bij mensen mogen we daar meestal niet voor kiezen, gelukkig kunnen we dat bij dieren wel.
Staat helemaal buiten dit topic, maar ik kan het ineens niet meer lezen, al die zogenaamde dierenliefhebbers...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:21

Omdat de vraag van TS inmiddels is beantwoord en diverse moderatoropmerkingen niet lijken te helpen hier een slotje.