, sterkte ermee! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MarvanTom schreef:tamary schreef:En dan klopt er dus iets niet. Eigendom paard vervalt aan de verzekering bij afkeuring tegen uitkering van het bedrag waarvoor dat dier verzekerd was. Al is 10 jaar later daar weinig meer van te verhalen op de verzekering.
Je was me net voor, tamary.![]()
Dat laatste zal idd een heel gedoe worden: bewijzen verzamelen, aantonen dat het paard nu nog steeds levend is, aangifte doen, klacht indienen en de rest van het 'proces'.
Als jij dit allemaal nog voor je ex-paard over hebt, dan zou ik zeggen: go for it!
De andere kant van het verhaal: hoe zullen de huidige eigenaren dit op gaan vatten als jij dit verhaal vertelt over hun en jouw ex-paard?
ilse_orient schreef:linda_arnold schreef:
huh? voordat ik dit topic starte stond ze er nog niet op. heb gezocht op haar naam, naam van vader en naam van moeder..
Anoli schreef:Nu wordt het helemaal bijzonder...
Hoe kan nou een paard in hetzelfde jaar geboren zijn, en dezelfde moeder hebben?
linda_arnold schreef:Anoli schreef:Nu wordt het helemaal bijzonder...
Hoe kan nou een paard in hetzelfde jaar geboren zijn, en dezelfde moeder hebben?
Volgens mij kun je, als je jezelf aanmeld bij horse telex elk willekeurig paard aanmelden....., dus wellicht is er iemand in de wat geweest. Het andere paard is ook een schimmel.
Het is ook bijzonder dat dezelfde dag dat ts een topic start het 'goede' paard op horsetelex wordt aangemeld. (indien TS dit zelf niet heeft gedaan)

Belle_Siem schreef:Het is toch bekend dat dit gebeurt. Als je zeker wilt weten dat je paard echt dood is moet je er zelf bij blijven. Of iemand vragen die je daarin vertrouwt, als je het niet aankunt.
Er zijn altijd mensen, verzekeringsmaatschappijen die nog wat aan de handel willen verdienen.
Zo werkt het nu eenmaal. Hoe triest voor je paard ook.
Ik hoop dat je op de een of andere manier rust kunt vinden en ik hoop dat je paard fijne nieuwe eigenaren heeft die naar het belang van het dier blijven kijken. Sterkte.terpentijn schreef:Men is een beetje naief, vrees ik toch. Je paard verzekeren is GEEN garantie dat het, als het "af" is, en iemand van de verzekering het op komt halen, ook daadwerkelijk geslacht wordt. Er zijn handelaren die LEVEN van het overnemen van dit soort wrakke knollen, en ze gewoon weer de handel in gooien voor veel meer.