Wat heb jij op je trailer staan qua belettering?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Re: Wat heb jij op je trailer staan qua belettering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 00:14

Ho even, ik doe dit werk professioneel. Klant komt met een tekeningetje, dat moeten we digitaliseren, voorstel naar klant mailen, evt nog wijzigen, dat moet je ook rekenen hè... Je bent zo een uur verder.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 21:12

@ IKbenEllen, ben ik met je eens, ik doe nu hetzelfde werk als jou en inderdaad, als klanten geen EPS bestand heeft, moeten we het zelf ''snijklaar'' maken, en ja daar kan inderdaad een uur in gaan zitten. Is ook niet erg, de zon gaat niet voor niks op maar voor mensen die gewoon voor de leuk iets op hun trailer willen, van stel;1 bij 1, dan is de prijs niet leuk meer voor een partiqulier om te doen... die hebben zoiets van laat maar zitten.

En ook dat begrijp ik. Het is dat ik het nu gratis via me stage mag doen, en heel erg goedkoop op school kan snijden, anders was mijn trailer lekker wit gebleven. :=

IKbenEllen

Re: Wat heb jij op je trailer staan qua belettering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:30

Het klopt trouwens wel wat er over verkleuring van je trailer gezegd wordt. Als het er er paar jaar op gezeten heeft blijf je het zien. Vraag is hoe erg je je eraan stoort.

Wat betreft aanleveren bestanden: mensen kunnen een hoop besparen op correct aanleveren van bestanden als ze een beperkt budget hebt, plaats hier op bokt al een oproepje, zat creatieve bokkers hoor.
Voor "ons" ook makkelijker dan met een vage omschrijving van het geheel komen en voor klant stukken goedkoper.