Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sythaa schreef:Toevallig, ik ben van de week ook gebeld door hun, zij hadden interesse in de ruin die ik te koop heb staan vanwege zijn maat en karakter.
Ik heb besloten geen afspraak te maken omdat ik geen paard op proef meegeef. Niet aan een particulier en ook niet aan hun.
Je zal net zien dat je die pech hebt dat er wel iets gebeurt en dan kom je in een getouwtrek terecht waar ik op voorhand al geen zin in heb. Iedereen mag mijn paard komen bekijken en rijden, zelfs meerdere malen, maar hij verlaat het erf pas als hij betaald is en niet onder voorwaarden.
Een goed thuis is wel op meer plaatsen te vinden.
pmarena schreef:Maar vooral de inrichting van de vrije tijd die tegenover het harde werken staat, zou voor mij dus de doorslag geven of ik het echt een goed leven voor m'n paard zou vinden. Een solarium vind ik niet zo interessant, weidegang wel en daar twijfel ik toch een beetje aan of het gemiddelde politiepaard niet èrg veel opgehokt staat en erg weinig vrije beweging heeft tussen het werken door
) zo verkopen aan de politie
alexandravdl schreef:welke locatie gaat hij heen? nunspeet? daar ga ik donderdag ook heen voor een proefperiode v. an mijn paard misschien!!spannend
Sammyoo schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar komen de politiepaarden wel in de wei, of staan ze naast het werk uitsluitend op stal? Dat zou ik ook in mijn overwegingen meenemen om wel of niet een paard aan hen te verkopen.
HolyPope schreef:@shilady En aan welke particulier/manege/ander.. zou je 'm wel willen verkopen dan?
Er vanuitgaande dat je je paard om wat voor reden zou moeten verkopen.
Magrathea schreef:Paarden die worden blootgesteld aan rellen ed, zijn paarden die dat kunnen handelen. Plus heb je wel eens gezien hoeveel plaatwerk er om die paarden heen hangt? Die beestjes zijn echt wel goed beschermd.